Echte naam is Leon de Kock, woonachtig in Biddinghuizen en rijd nog steeds die allereerste Roadstar, met veel plezier en die is binnen mijn bezit aardig gebruikt en aangepast met vele custom made onderdelen. Helaas staat die om gezondheidsredenen wel te koop.
Heb in het verleden tot heden aardig wat kennis opgedaan van met name de XV1600. Die heeft weinig geheimen meer voor mij en dus ook voor vele andere, die mij vaak als vraagbaak raadplegen.
En omdat ik zoveel vertrouwen heb gekregen in de krachtbron van dit type de stoute schoenen aangetrokken en er een prachtige Custom Bike omheen heb gebouwd. Vanaf NUL, frame getekend, wat buizen besteld en gaan bouwen. En ik durf gerust te zeggen dat dat erg goed gelukt is.
Na de reünie tijdens het Pinkstertreffen is het, na afwezigheid van een aantal jaren, toch weer gaan kriebelen. Kwam mede door de warme ontvangst en de warme gesprekken tijdens dit bezoek. ER is in mijn privéleven ook een hoop veranderd waardoor deze beslissing een stuk makkelijker was.
Dus voor de oude leden een weerzien en de nieuwe leden een nieuwe, leuke ontmoeting.