Wowwwwww.....wat mooi
Re: Wowwwwww.....wat mooi
Er zijn aan de overkant van de grote plas ook mensen druk met aanpassen en zelfbouw.
Collega-Roadstar eigenaar heeft van een standaard machine de backbone, downtube,s en de achterbrug aangepakt en er ook wat moois van gemaakt. Uitlaat is en blijft iets persoonlijks.
http://i165.photobucket.com/albums/u80/ ... estar1.jpg
Collega-Roadstar eigenaar heeft van een standaard machine de backbone, downtube,s en de achterbrug aangepakt en er ook wat moois van gemaakt. Uitlaat is en blijft iets persoonlijks.
http://i165.photobucket.com/albums/u80/ ... estar1.jpg
- RockEDstar
- R.I.P.
- Reactions: 0
- Contacteer:
Heel mooi, Leon. De verbouwde 1600/1700's worden steeds mooier. Men heeft in de USA de Roadstar, met dat prachtige motorblok, echt ondekt om te customizen. En ze doen beslist niet onder voor al die mooie verbouwde Harley's
0
Deze Roadstar was voor mij de trigger om te gaan verbouwen. Hij heeft zijn verbouwactiviteiten op het net gezet en toen was ik om.
Dat ik wat ben doorgeschoten was toen nog niet te voorspellen.

Zijn activiteiten en aanpassingen zijn overigens goed te doen, met balhoofdplaten het geheel iets onderuit gezet.
Wordt er toch een stuk mooier door in mijn beleving.
En hier een link naar zijn website, waar een en ander wordt uitgelegd.
http://web.ncf.ca/fr343/index.htm
Misschien, als mijn eigen project klaar is een optie om er een compleet pakket van te maken voor derden.
Dat ik wat ben doorgeschoten was toen nog niet te voorspellen.

Zijn activiteiten en aanpassingen zijn overigens goed te doen, met balhoofdplaten het geheel iets onderuit gezet.
Wordt er toch een stuk mooier door in mijn beleving.
En hier een link naar zijn website, waar een en ander wordt uitgelegd.
http://web.ncf.ca/fr343/index.htm
Misschien, als mijn eigen project klaar is een optie om er een compleet pakket van te maken voor derden.
En deze kwam ik ook nog tegen, voor de bopper-liefhebbers.

Je moet er van houden, ik niet.

Je moet er van houden, ik niet.
- RockEDstar
- R.I.P.
- Contacteer:
En toch is de eindaandrijving er af. Maar de tank is kleiner en vooral het zadel is erg rank. Op zich vind ik het wel aardig, ook mooi dat iemand zijn idee vorm geeft. Maar het ziet er altijd zo rommelig uit, slangetje hier, kabeltje daar en hij is overgoten met Tyraps, daar kan ik al helemaal niet tegen.
Als ik ooit een goede (schade) 2e hands op de kop kan tikken dan zou ik graag zo een bobber bouwen.
Blijf dat retegaaf vinden.
0
SREU#0001
"Die kleine Grüne" aka "The Lizz"
103 PK 183 NM
"Die kleine Grüne" aka "The Lizz"
- RockEDstar
- R.I.P.
- Contacteer:
Ik blijf deze vet mooi vinden; volgens mij voor- en achter verlaagd, tank verlengd en verder weinig verschillend van een standaard WS behalve dan de glimmers
0
- RockEDstar
- R.I.P.
- Contacteer:
Iets voor als je wat ouder wordt en je wilt toch op je Wildstar blijven rijden;
Maak van je WS in een ''handomdraai'' een trike
Ik weet zeker dat je bekijks zult hebben
- Bijlagen
-
- Herschaalde kopie van user3212_pic223_1289109713.jpg (61.59 KiB) 192 keer bekeken
-
- Herschaalde kopie van user3212_pic222_1289109713.jpg (62.62 KiB) 192 keer bekeken
-
- Herschaalde kopie van user3212_pic221_1289109713.jpg (19.55 KiB) 192 keer bekeken
0
Das geen TRIKE, das een driewieler Ed .....RockEDstar schreef:Iets voor als je wat ouder wordt en je wilt toch op je Wildstar blijven rijden;
Een trike heeft de motor achterop (iig in mijn beleving)