Wowwwwww.....wat mooi

Algemene en technische zaken over de Midnight Star 1900 en 1300
RockEDstar
R.I.P.
Reactions: 0
Contacteer:

Re: Wowwwwww.....wat mooi

Bericht door RockEDstar »

Fout Paul, een vierwieler. De WS blijft in takt, incl. het achterwiel en de 2 extra wielen-constructie wordt op de een of andere manier aan het frame van de WS gemonteerd.

Nu jij toch reageert, Paul, dit was wel iets voor jou geweest :bloos: :bloos: :bloos: Had je een hoop lichamelijke ellende bespaard. Maar het is nooit te laat om zoiets voor je eigen veiligheid te regelen, hahaha.

Maar het ging mij een beetje om het idee en deze oplossing vind ik wel gaaf
0
Knaks
Gast
Reactions:

Bericht door Knaks »

RockEDstar schreef:Nu jij toch reageert, Paul, dit was wel iets voor jou geweest :bloos: :bloos: :bloos: Had je een hoop lichamelijke ellende bespaard. Maar het is nooit te laat om zoiets voor je eigen veiligheid te regelen, hahaha.
Ja Ed, ik heb al gezegd, als ik NOG eens omdonder met de fiets dan koop ik een trike ... maar dan wel een met het Wildstarblok achterop ... (op de foto een HD blok)

Afbeelding
RockEDstar
R.I.P.
Contacteer:

Is ook niet gek. Zou ik ook best willen hebben.........straks........zelfs met een HD motor
0
Knaks
Gast
Reactions:

Bericht door Knaks »

RockEDstar schreef:Is ook niet gek. Zou ik ook best willen hebben.........straks........zelfs met een HD motor
Ik heb ze grvraagd of ze hem ook kunnen bouwen met een WS blok achterop, ben benieuwd ....
knutselsmurf
Gast
Reactions:

Bericht door knutselsmurf »

Is een Rewaco trike, die maken ook hele mooie dingen met een Ford Focus motor. De importeur is ook importeur van de Hoss Boss.
Afbeelding
RockEDstar
R.I.P.
Contacteer:

Is ook goed, Leon. Nu het geld nog en dat zal wel even duren
0
Knaks
Gast
Reactions:

Bericht door Knaks »

RockEDstar schreef:Nu het geld nog
Slechts 36000 euri incl.
Kokkie
Bestuur
Reactions: 665
Contacteer:

Bericht door Kokkie »

Gewoon ook mooi:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
0
RockEDstar
R.I.P.
Contacteer:

*Nou, de prijs valt me erg mee, Paul :24: . Daar moet ik toch voor gaan sparen want ervoor lenen bij de bank is tegenwoordig uit den boze :20: . Maar als ik toch eeuwig wil leven moet het over zo'n 50 jaar wel lukken

*Zwart en mooi glanzend gepoetst chroom is altijd mooi. Misstaat niet tegen de achtergrondbeschildering, Mike
0
knutselsmurf
Gast
Reactions:

Bericht door knutselsmurf »

Het risico met zo ver inzoomen is dat je ziet dat er nog wel wat gepoetst moet worden voor het treffen, Ed, Mike is er nog niet helemaal klaar voor.
Maar het zal niet de meest recente foto zijn, mooi is het zeker. En soms is die van mij ook zwart en het chroom is zeker gepoetst.
Tot binnenkort, heren.
Plaats reactie

Terug naar “Midnight Star”