Je klinkt wel als een expert Reef ....Reef schreef:Naald van dynojetkit stage 2 op positie 3 van boven. 37,5 stationairsproeier en hoofdsproeier 180 uit mijn hoofd.
Stage 2 dynojet
Re: Stage 2 dynojet
Re: Stage 2 dynojet
Beste Reef, als je met de "choke"op moet rijden, dan krijgt de motor te weinig brandstof !!!
Wat je bij de Wildstar een choke noemt, is geen choke, maar enricher . Dit is dus geen klep die de luchttoevoer regelt maar een plunjer die extra brandstof geeft.
Dus jouw probleem ligt juist in te weinig brandstof tov de aangevoerde lucht.
Pas de sproeier aan en zet de gasnaald een clipje minder hoog
Wat je bij de Wildstar een choke noemt, is geen choke, maar enricher . Dit is dus geen klep die de luchttoevoer regelt maar een plunjer die extra brandstof geeft.
Dus jouw probleem ligt juist in te weinig brandstof tov de aangevoerde lucht.
Pas de sproeier aan en zet de gasnaald een clipje minder hoog
0
SREU#0157
110 c.i. SUPER SIZED BIG TWIN 97 PK 209 Nm
110 c.i. SUPER SIZED BIG TWIN 97 PK 209 Nm
Re: Stage 2 dynojet
Dag Rebel,
Afgelopen zaterdag ben im naar de Testbank geweest zoals je hebt gelezen. Er is een 37,5 stationairsproeier ingezet en een 180 hoofdsproeier. De pms schroef gaat al los zitten vanaf 2,5 slag, dus ver voor de maximale 3,5 à 4 slag die hij volgens de kenners mag hebben. Dat is ook de reden dat ik denk dat er wellicht iets met het schroefdraad aan de hand is. Ik sta altijd open voor suggesties of hulp in deze
Tevens hebben we de schroef op dit moment wat verstevigd met siliconenkit zoals jij ook benoemde. Ik rijd op dit moment zonder choke (uiteraard alleen bij starten) en hij rijdt echt super nu!
Afgelopen zaterdag ben im naar de Testbank geweest zoals je hebt gelezen. Er is een 37,5 stationairsproeier ingezet en een 180 hoofdsproeier. De pms schroef gaat al los zitten vanaf 2,5 slag, dus ver voor de maximale 3,5 à 4 slag die hij volgens de kenners mag hebben. Dat is ook de reden dat ik denk dat er wellicht iets met het schroefdraad aan de hand is. Ik sta altijd open voor suggesties of hulp in deze
Tevens hebben we de schroef op dit moment wat verstevigd met siliconenkit zoals jij ook benoemde. Ik rijd op dit moment zonder choke (uiteraard alleen bij starten) en hij rijdt echt super nu!
0
Re: Stage 2 dynojet
Mis je het veertje wat achter de PMS schroef moet zitten??????
De genoemde sproeier maten komen wel overheen met waar veel Wildstars mee rijden al het het een en ander afhankelijk van je motorconfiguratie
De genoemde sproeier maten komen wel overheen met waar veel Wildstars mee rijden al het het een en ander afhankelijk van je motorconfiguratie
0
SREU#0157
110 c.i. SUPER SIZED BIG TWIN 97 PK 209 Nm
110 c.i. SUPER SIZED BIG TWIN 97 PK 209 Nm
Re: Stage 2 dynojet
Veertje is gewoon aanwezig
Ik hoor van sommigen dat dit een bekende kwaal is bij wildstars....als ook bij harleys. Of het klopt weet ik niet.
Ik hoor van sommigen dat dit een bekende kwaal is bij wildstars....als ook bij harleys. Of het klopt weet ik niet.
0
Re: Stage 2 dynojet
als alles ok staat, borg dan de schroef met een druppel silicone. Dat kun je altijd weer los krijgen
0
SREU#0157
110 c.i. SUPER SIZED BIG TWIN 97 PK 209 Nm
110 c.i. SUPER SIZED BIG TWIN 97 PK 209 Nm
Re: Stage 2 dynojet
Yawn, yawn ....eRJee schreef: Daarom beter injectie rijden