Heb al 8 starmotoren te kijk staan op het Vechtdal Blues & Rockfestival voor de aankleding die van jou zou niet misstaan er tussen.knutselsmurf schreef:,Tis allemaal echt, Joop, maar de 18e staat nog een beetje op losse schroeven!!!
Mijn project, the final countdown. In de Big Twin.
- Grote Wim
- WSFH-Support
- Reactions: 167
- Contacteer:
Re: Mijn project, the final countdown.
0
.
116db
.**.
SREU#0131
Ik ben gek op muziek,vooral op een volle Blues en strakke Rock
116db
.**.
SREU#0131
Ik ben gek op muziek,vooral op een volle Blues en strakke Rock
Geweldig nog helemaal kaal en zo mooi heel knap gedaan
Leon
Leon
0
Zo met de finish in zicht moesten er toch nog wat hobbels genomen worden. Ten eerste heeft de knipperlichtautomaat tijdens het inbouwen sluiting gemaakt. Daar moet ik dus een nieuw onderdeel in solderen. Moet daar nog wel even achteraan en daarom gaat dat vrijdag op zijn vroegst gerepareerd zijn. Verder gebeurde er niets toen ik op de startknop drukte en er ging ook geen groen lampje branden in zijn "vrij".
Dus vandaag lekker zoeken in de kabelspaghetti en het is inmiddels zijn de laatste twee hindernissen genomen. Kan dus vrijdag op zijn vroegst gaan proefrijden, als ik niks anders meer tegen kom. En dat is te kort om met overtuiging zondag de rit mee te rijden
Dus vandaag lekker zoeken in de kabelspaghetti en het is inmiddels zijn de laatste twee hindernissen genomen. Kan dus vrijdag op zijn vroegst gaan proefrijden, als ik niks anders meer tegen kom. En dat is te kort om met overtuiging zondag de rit mee te rijden
Jammer hoor Leon, maar zekerheid is te verkiezen boven aanwezigheid ....
Leon, ik ben verliefd en in shock vanwege deze schoonheid
Wat een mooi paradeplaatje.....................................
Wat een mooi paradeplaatje.....................................
0
NUNC AUT NUNQUAM
NINETEENSIXTY RULEZZZZZZZZZ
SREU#0147

NINETEENSIXTY RULEZZZZZZZZZ
SREU#0147

Kijk hem glimmen

0
SREU#0001
"Die kleine Grüne" aka "The Lizz"
103 PK 183 NM
"Die kleine Grüne" aka "The Lizz"
Ja, Robert, we glimmen allebei. Vandaag het geheel opgestart en ook dat verliep goed. Het was alleen geen weer om te rijden. Vanavond de knipperlichtautomaat even repareren en dan kunnen we de weg op. Een paar droge dagen om actieradius en reserve te testen en dan is hij helemaal klaar.
Ben blij dat jij geen opmerking maakt over mijn snelle motorschoenen.
Ben blij dat jij geen opmerking maakt over mijn snelle motorschoenen.
Mooie motorschoenen Leon 
0
Groet'n,
Rene
Loat mer kuuln, 't löp wa lös!!
SREU#0177
Rene
Loat mer kuuln, 't löp wa lös!!
SREU#0177
En omdat het een motor is om op te rijden en ik er de diverse treffens mee wil bezoeken had ik er natuurlijk een (makkelijk afneembaar) bagagerek voor gemaakt. RVS en geparelstraald.
En het eerste wat er op komt is een jerrycan met benzine. Dit om de actieradius te bepalen en het verbruik te controleren. Ook wil ik weten wat er aan kilometers gereden kan worden als ik hem op reserve zet.
Dus op deze manier, Bart.

En ik ben blij dat ik een Yamaha rijd!!

En nu nog een beetje droog weer.
En het eerste wat er op komt is een jerrycan met benzine. Dit om de actieradius te bepalen en het verbruik te controleren. Ook wil ik weten wat er aan kilometers gereden kan worden als ik hem op reserve zet.
Dus op deze manier, Bart.
En ik ben blij dat ik een Yamaha rijd!!
En nu nog een beetje droog weer.