Aanmelden Forum

Hier kun je je vragen over het forum of de website plaatsen.
Plaats reactie
admin
Reactions: 8
Berichten: 53
Lid geworden op: 01 jan 2008, 15:46
Contacteer:

Aanmelden Forum

Bericht door admin »

Welkom op ons Forum!

Zoals je misschien al hebt ontdekt kun je al onze forums zien, maar alleen de topics in het zgn "Open Forum" ook echt lezen.
Als je in dat "Open Forum" wil reageren, of een vraag stellen, vragen we je vriendelijk om je te registreren.
Na registratie kun je als "Forum-Gast" in het "Open Forum" reageren en/of een vraag stellen.
(Je eerst even voorstellen is altijd een goed idee ;) )

Dit is allemaal gedaan omdat we het enerzijds leuk vinden om algemene en nuttige informatie met iedereen te delen, en anderzijds om je te "prikkelen" om wellicht echt (betalend) lid van onze club te worden, zodat ook alle andere topics en, bijvoorbeeld, de zoekfunctie, ledenlijst het gebruiken van de mail/pb functie en toegang tot de Members facebook site beschikbaar komen.

Bij registratie op dit Forum wordt je dus "Forum-Gast", en als je echt lid wordt, (staat hier het een en ander over), gaat het hele forum voor je open met nog meer mogelijkheden.

Bij langere inactiviteit, het niet gebruik maken van de reageer mogelijkheid (posten) of opzeggen van het lidmaatschap wordt je registratie verwijderd.
Je kan dan altijd weer Gast-toegang vragen door opnieuw te registreren als je (weer) actiever mee wil doen. Dit is o.a. gedaan om een ellenlange lijst met niet actieve gast-gebruikers te voorkomen.

Veel plezier...

Webteam WSFH
0
Gebruikersavatar
Wolf
WSFH-Support
Reactions: 50
Berichten: 711
Lid geworden op: 15 jan 2008, 23:33
Contacteer:

Re: Aanmelden Forum

Bericht door Wolf »

Ik ben sinds 01-01-2021 geen lid meer en heb nu alleen nog 'rechten' als GAST.
Een van mijn laatste 'onderwerpen' was 'Afscheid van de WSFH'. Deze staat echter op een zodanige plaats dat ik deze niet meer kan zien. Is het mogelijk om dit onderwerp te verplaatsen naar een voor mij toegankelijk deel van het forum?

bvd
mvrgroet
Boris
0
Gebruikersavatar
Kokkie
Bestuur
Reactions: 408
Berichten: 3737
Lid geworden op: 13 jan 2008, 07:16
Contacteer:

Re: Aanmelden Forum

Bericht door Kokkie »

Heee Boris...

Hier staatie...we missen jullie nu al ;) :bier:

https://www.wsfh.nl/forum/viewtopic.php?f=60&t=12596
0
Plaats reactie