10 jaar lid

Algemene en technische zaken over de Midnight Star 1900 en 1300
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Keesie
Gast
Reactions: 3
Berichten: 970
Lid geworden op: 10 feb 2008, 13:05
Contacteer:

10 jaar lid

Bericht door Keesie »

Tien jaar lid...tsja, ik heb de foto s thuis er nog eens op na geslagen en iid ik was zelfs een jaar eerder al op het treffen in Giethem...In 2006 heb ik mijn toen nog paarse Wild Star mooi rood laten spuiten.Wat was ik trots...Wat gaat de tijd toch hard,vele geweldige avonturen beleefd,in die jaren nog met Knutsel en een paar andere leden naar Duitsland geweest om ideeen op te doen voor zijn mooie blauwe....Ik kocht toen een nieuw luchtfilterhuis,weer een mooi nieuwtje voor mijn mooie Wild Star...Nogmaals, prachtige momenten meegemaakt,het Schotse thema bijvoorbeeld bij Ton en Ans in Groningen waar Bart en ik al vaker waren geweest,altijd gastvrij ontvangen...de avonturen naar Zwitserland,de hilarische huifkar tocht bij Hamburg,het Ardennen weekend die ik nagenoeg alle keren heb meegemaakt,waar we een van de eerste keren door stromend water reden en bliksemschichten langs ons heen schoten....Teveel om op te noemen eigenlijk.Tot ik vanwege mijn scheiding de motor moest verkopen... Ik mocht tijdelijk lid blijven en ben zelfs een keer met de auto een rideout meegereden..Gelukkig ging het al gauw weer wat beter met me en kon ik mijn mooie Midnight Star kopen,weer trots maar ook trots op de club waar ik al zolang plezier mee heb!
En nu ook plezier voor twee met met mijn tweede vrouw Gerda die het gelukkig geweldig vind en lekker mee kan doen met nachtbraken op de treffens.Sterker,meestal lig ik eerder en is zij een van de laatsten...Ik hoop dat we nog vele jaren kunnen genieten van de club het club gevoel en de vele leuke leden! groeten van ons en kom maar op met die ster!
0
SREU#0456
Afbeelding

You can t always get what you want
But if you try sometime you just might find you get what you need...
Gebruikersavatar
knutselsmurf
Gast
Reactions:

Re: 10 jaar lid

Bericht door knutselsmurf »

Mooi gesproken, Kees. Zou leuk zijn als alle 10-jarige zo,n terugblik zouden schrijven. Goed voor de beeldvorming van de nieuwe leden en de gasten, die hier regelmatig op dit forum komen kijken.
Gebruikersavatar
Kokkie
Bestuur
Reactions: 422
Berichten: 3756
Lid geworden op: 13 jan 2008, 07:16
Contacteer:

Re: 10 jaar lid

Bericht door Kokkie »

Mooi verhaal Keessie...
Je bent een fijn clubmaatje, en ik vind het altijd hartstikke gezellig als jij en Gerda van de partij zijn.
Leuk al die goede herinneringen, komen er vast nog een hoop bij.

Hier nog een foto van je eerste treffen...rood was in denk ik in die tijd !!
(klik voor meer)
Afbeelding

Tot snel weer,

Kokkie
0
Gebruikersavatar
Keesie
Gast
Reactions: 3
Berichten: 970
Lid geworden op: 10 feb 2008, 13:05
Contacteer:

Re: 10 jaar lid

Bericht door Keesie »

Haha,spelletje motorbeheersing en dbeetjes meten.Op dat treffen werden Pingeltje en ik en nog een paar ruw gewekt diep in de nacht met wat met wat wijwater zal ik maar zeggen....zooitje tuig....
0
SREU#0456
Afbeelding

You can t always get what you want
But if you try sometime you just might find you get what you need...
Gebruikersavatar
Bartho
Member
Reactions: 21
Berichten: 901
Lid geworden op: 11 jan 2008, 23:40
Contacteer:

Re: 10 jaar lid

Bericht door Bartho »

Ja Keesie de tijd vliegt, en wij denken ook regelmatig terug aan al die avonturen....
en ook aan onze maten die het nu van boven bekijken en af en toe een klap op ons achterhoofd geven ;)
Je mooie pyama bv en het gesnurk van al die maatjes en alle ongemakken die onderweg door
onze techneuten weer werden verholpen en het vele lachen en de saamhorigheid :24: en nog meer
Dan heeft zo`n 10 jaar pin toch wel een betekenis.....
Wij verheugen ons al weer op het nieuwe seizoen :26: :26:
Inge en Bartho
0
:yahoo: Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd! :yahoo:
Gebruikersavatar
Keesie
Gast
Reactions: 3
Berichten: 970
Lid geworden op: 10 feb 2008, 13:05
Contacteer:

Re: 10 jaar lid

Bericht door Keesie »

Pyama haha,nou het was s nachts best koud hoor in die k....tent :24:
0
SREU#0456
Afbeelding

You can t always get what you want
But if you try sometime you just might find you get what you need...
Gebruikersavatar
knutselsmurf
Gast
Reactions:

Re: 10 jaar lid

Bericht door knutselsmurf »

Ik zag dat rechts op de foto Paul er ook bij was, en Jos The Boss. Leuk om te zien, meer, meer, meer!!
Gebruikersavatar
Kokkie
Bestuur
Reactions: 422
Berichten: 3756
Lid geworden op: 13 jan 2008, 07:16
Contacteer:

Re: 10 jaar lid

Bericht door Kokkie »

knutselsmurf schreef: meer, meer, meer!!
klik, klik, klik op de foto voor meer ;)
0
Gebruikersavatar
Marion
WSFH-Support
Reactions: 26
Berichten: 325
Lid geworden op: 22 feb 2008, 09:53
Contacteer:

Re: 10 jaar lid

Bericht door Marion »

Wat een gave foto's en wat een snuutjes .... jammer dat ik er toen nog niet bij was !
0
Live the life you love, Love the life you live ...
Gebruikersavatar
knutselsmurf
Gast
Reactions:

Re: 10 jaar lid

Bericht door knutselsmurf »

Inderdaad, Mike, goed om te weten. Hier nog even de beste wensen aan jouw adres, ik heb Rianne twee keer de wensen over gebracht.
En meer, meer, meer geldt ook zeker voor de verhalen van onze jubilarissen.
Plaats reactie