Wens is dubbele uitlaat, dus per cilinder een demper en maximaal zicht op het achterwiel. Short Shots zou kunnen, maar met name de wens voor een vol geluid laat de Short shots afvallen.
Maar er is een vonk over gesprongen, dus dat wordt zoeken en/of maken.
uitlaat type
Re: uitlaat type
Even alles lezen, Paul, dempers zijn bekend. Maar de set-up van de bochten maakt of het gaat passen of niet.
Re: uitlaat type
Ben inmiddels al wat verder, maar eigenlijk een stap terug. Thunderbike heeft een aantal modellen xv1600 uitgerust met de betreffende uitlaten.
Maar het bedrijf, die de bochten voor hun maakten, is failliet. Dus dat is een dood spoor, helaas.
Maar het bedrijf, die de bochten voor hun maakten, is failliet. Dus dat is een dood spoor, helaas.
Re: uitlaat type
Dood spoor..???
Volgens mij, kweet het niet zeker, maar als ik heel goed nadenk, en terug ga naar ervaringen uit het verleden, dan loopt er altijd een spoor.... richting Biddinghuizen...
;-)
Volgens mij, kweet het niet zeker, maar als ik heel goed nadenk, en terug ga naar ervaringen uit het verleden, dan loopt er altijd een spoor.... richting Biddinghuizen...
;-)
0
Re: uitlaat type
Dat klopt, maar niet altijd, Mike. Het maken van hooglans/verchgroomde hitteschilden zit niet in mijn discipline. Ook dubbelwandige pijp kan ik niet fabriceren, helaas.
Re: uitlaat type
Leon kan http://www.kalinski.pl/index.html niets voor je betekenen, Johan deed daar zaken mee en misschien dat Gerrold je verder kan helpen die heeft dat toen overgenomen meen ik.
Re: uitlaat type
Is dit iets voor je Leon? Ik kan t wel regelen.
http://www.ebay.de/itm/322336812696?_tr ... EBIDX%3AIT
http://www.ebay.de/itm/322336812696?_tr ... EBIDX%3AIT
0
Re: uitlaat type
Kalinski heeft eigenlijk alleen maar Slip-ons op de originele pijpen vanaf de cilinders. En daar zit net die kink in de kabel.
Maar toch bedankt voor het meedenken, Leen, ik had er zelf wel aan gedacht, maar was de naam kwijt.
Maar toch bedankt voor het meedenken, Leen, ik had er zelf wel aan gedacht, maar was de naam kwijt.