Vance and Hynes uitlaten

Technische vragen over alles wat met uitlaten te maken heeft.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
knutselsmurf
Gast
Reactions:

Re: Vance and Hynes uitlaten

Bericht door knutselsmurf »

En goedkoper, Wim!!!
Gebruikersavatar
Elfomonte
Member
Reactions: 34
Berichten: 1762
Lid geworden op: 12 jan 2008, 02:31
Locatie: ijmuiden en torrevieja
Contacteer:

Re: Vance and Hynes uitlaten

Bericht door Elfomonte »

Absoluut Leon veel goedkoper heb hetzelfde deze winter ook gedaan en ben zeer tevreden over het geluid.
Ik zou zeggen eerst de originele aanpassen ben je dan niet tevreden dan verder kijken en luisteren.
In de club is zat te beluisteren.
Groet bert :star:
0
Gebruikersavatar
RicharddeWildstar
Gast
Reactions:

Re: Vance and Hynes uitlaten

Bericht door RicharddeWildstar »

Dank voor jullie reacties. Ik heb de originele uitlaten nog liggen dus wellicht is dat een goede optie. Ik ga eerst maar even luisteren voordat ik een keuze maak.
Gebruikersavatar
Dries
Member
Reactions: 80
Berichten: 2116
Lid geworden op: 19 nov 2008, 19:25
Contacteer:

Re: Vance and Hynes uitlaten

Bericht door Dries »

De originele uitlaten heb ik nog liggen. Die wil ik bewaren in originele staat voor het geval de overheid weer iets wil gaan doen of aanpassen, zodat ik de originele uitlaten zo weer terug op de motor kan zetten. :27:
0
mvg
Gerard

:24:

SREU#0113

Afbeelding
Gebruikersavatar
Mark1984
Gast
Reactions:

Re: Vance and Hynes uitlaten

Bericht door Mark1984 »

Hallo heren,

Ik had een vraag maar weet niet of deze al eerder gesteld is excuses daarvoor als dat wel zo is.

Maar ik heb een longshot uitlaat erop en nu adviseren ze mij als ik de Eifel in ga om toch een dbkiller te monteren, nu heb ik deze gevonden bij big thunder en kost me dat €180 excl invoer rechten nog. Weten jullie iets of iemand anders hiervoor??

Hopende jullie hierbij voldoende geïnformeerd te hebben,
Mvg mark
Gebruikersavatar
Stosh
Member
Reactions: 70
Berichten: 2466
Lid geworden op: 12 jan 2008, 00:12
Contacteer:

Re: Vance and Hynes uitlaten

Bericht door Stosh »

Volgens mij kan je bij chopperonderdelen.nl de quiet baffle bestellen voor de short shot staggered de passen ook in de longshots.
0
Afbeelding
Afbeelding

SREU#0184
Gebruikersavatar
RockEDstar
Star Friend
Reactions: 0
Berichten: 2888
Lid geworden op: 03 jan 2008, 10:33
Contacteer:

Re: Vance and Hynes uitlaten

Bericht door RockEDstar »

VH_21903.jpg
Ik heb een quiet baffle voor Vance en Hines Propipe Chrome laten zetten. Besteld via de dealer die volgens mij bij Motorcycle Storehouse in Bedum bestelt. Volgens de handleiding vermindert de baffle ongeveer 10 DB; te weinig om het geluid binnen de wettelijke perken te houden en waarvoor je een bekeuring krijgt met de nieuwe regels. Ik kan nog steenwol of glaswol oid extra plaatsen.
0
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
knutselsmurf
Gast
Reactions:

Re: Vance and Hynes uitlaten

Bericht door knutselsmurf »

Ik had in de Short Shots normale baffles zitten en die vond ik te hard klinken. Ik heb ze zelf verlengd, dus een langer deel met dempingsmateriaal. De binnenbuis is open, dus er veranderd niets aan performance.
Afbeelding
En dat kostte geen €180!! Prijs is zeker niet in verhouding voor zo,n stukje pijp
Plaats reactie