Wildstar gekocht!

Dit forum is voor algemene en technische vragen voor de Wildstar XV-1600
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Bas
Star Friend
Reactions: 4
Berichten: 11
Lid geworden op: 14 aug 2021, 08:52
Contacteer:

Wildstar gekocht!

Bericht door Bas »

Vandaag eindelijk een mooie Wildstar gevonden en gekocht!

Nadat ik een aantal keer flink teleurgesteld weer richting huis ben gegaan nadat ik bij een Wildstar ging kijken was het vandaag eindelijk wel prijs!

Deze beautie komt uit 2003 en heeft iets meer dan 25.000 km op de teller😎 Aan het chrome en aan het blok is goed te zien dat er heel netjes met deze motor is omgegaan en goed is onderhouden👌🏻

Ik ben van plan om komende winter het eea te gaan verbouwen/veranderen. Ook wil ik een open luchtfilter, met de daarbij behorende grotere sproeiers etc gaan plaatsen om nog net even dat extra beetje power eruit te halen💪🏻 Ik ben benieuwd wat hierbij de opties en mogelijkheden zijn, dus mocht jij hier ervaring mee hebben, deel dit aub met me😁
Groeten, Bas
2
Afbeelding
Gebruikersavatar
Royal Joop
Member
Reactions: 129
Berichten: 1415
Lid geworden op: 12 jan 2008, 17:50
Contacteer:

Re: Wildstar gekocht!

Bericht door Royal Joop »

Veel plezier ermee Bas. Benieuwd wat je er van gaat maken.
Maar je komt vast wel een keertje langs bij ons. Toch?
0
Royal Joop
ride BLACK NIGHT
royaljoop@chellol.nl
SREU#0168
ISRA# 16730
Gebruikersavatar
Stosh
Member
Reactions: 70
Berichten: 2466
Lid geworden op: 12 jan 2008, 00:12
Contacteer:

Re: Wildstar gekocht!

Bericht door Stosh »

Gefeliciteerd Bas met je aankoop,
Een open luchtfilter op je Wildstar heeft voordelen maar dan wel in combinatie met open uitlaten en dat laatste is wel een beetje op zijn retour. Daarnaast is de keuze van een open luchtfilter beperkt omdat ze voor een Wildstar nauwelijks nog gemaakt worden en bij de grote merken zoals Kuryakyn uit productie zijn.
0
Afbeelding
Afbeelding

SREU#0184
Gebruikersavatar
Bas
Star Friend
Reactions: 4
Berichten: 11
Lid geworden op: 14 aug 2021, 08:52
Contacteer:

Re: Wildstar gekocht!

Bericht door Bas »

Jaa ik ga zeker een keer langs komen! Gelijkgestemden ontmoeten is altijd prima!

En wat betreft het luchtfilter en de uitlaten, ik wil er sowieso anderen uitlaten onder. Ik wil aan beide kanten 1 uitlaat hebben. Helaas zijn daar niet veel smaken van. Er is een set van Bassani en een set van Cobra (uit usa) en dat zijn dan alleen de bochten. Dus dan moet ik er ook nog geschikte dempers bij hebben.

Ik heb ook nog een volledig uitlaat systeem gezien, namelijk de Freedom Performance Exhaust (ook uit usa). Die heeft qua looks etc wel mijn voorkeur, maar die zijn aardig prijzig.
Uiteindelijk wil ik wel echt een zo diep en donker mogelijk geluid. Op mijn Xvs1100 Dragstar had ik Cobra Speedster Slashdown uitlaten en daar was ik wel echt zeer tevreden over qua geluid.
1
Afbeelding
Gebruikersavatar
Dutch
Bestuur
Reactions: 120
Berichten: 313
Lid geworden op: 02 nov 2018, 17:05
Contacteer:

Re: Wildstar gekocht!

Bericht door Dutch »

Toch weer een Wilde he Bas 💪 goede zaak heel veel succes met knutselen en wordt lid dan ben je net op tijd klaar voor de beauty contest volgend jaar 😎💪🤙
0
Als je niet leeft, ben je ook al dood !!
Plaats reactie