white wall banden

Dit forum is voor algemene en technische vragen voor de Wildstar XV-1600
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Kokkie
Bestuur
Reactions: 420
Berichten: 3752
Lid geworden op: 13 jan 2008, 07:16
Contacteer:

Re: white wall banden

Bericht door Kokkie »

Tubeless?
Heb je aangepaste/andere velgen dan? Want er zitten spaken in je achterwiel en dan kan je normaal gesproken niet zonder tube.
(Tenminste, niet heel erg lang!)

Als je een tube laat monteren, vraag dan om eentje met een ventiel met een 90 graden knik, dat vult wat makkelijker bij.

Trouwens Sabra is goed en goedkoop adres met veel ervaring en goede service. Kun je meteen vragen of ze je remblokken vervangen.:
Sabra Motorbanden

Kokkie
0
Gebruikersavatar
Ton van Leeuwen
Gast
Reactions: 144
Berichten: 1883
Lid geworden op: 06 apr 2008, 14:11
Contacteer:

Re: white wall banden

Bericht door Ton van Leeuwen »

De Exedra van Bridgestone is een recent ontwikkelde cruiserband speciaal geschikt voor zware cruisers...... voor de juiste maat ff zoeken...foto slwchts een indicatie
Afbeelding
0
Gebruikersavatar
Stosh
Member
Reactions: 70
Berichten: 2467
Lid geworden op: 12 jan 2008, 00:12
Contacteer:

Re: white wall banden

Bericht door Stosh »

Voor 130 en achter Max 160 zonder aanpassingen. In WW heb je niet al te veel keus omdat er maar een paar merken zijn die de juiste maat nog in hun gamma hebben.
De nieuwe in 2020 uitgekomen Michelin Commander 3 scoort ook erg goed, is ook eerste montage bij zware Harley cruisers.
Maar vaak heeft iedereen zijn eigen voorkeur in merk banden en echt slechte motorbanden zijn er volgens mij niet veel
0
Afbeelding
Afbeelding

SREU#0184
Gebruikersavatar
Vettesmurf
Gast
Reactions: 6
Berichten: 49
Lid geworden op: 05 apr 2019, 21:03
Locatie: Glanerbrug
Contacteer:

Re: white wall banden

Bericht door Vettesmurf »

thnx voor de adviezen, ik ga toch voorlopig maar ff origineel.
ik heb exedra´s besteld, omdat ik op mijn FJR1300 ook goede ervaringen heb met bridgestone. en mijn garagist daar dealer van is .

de WW en bredere uitvoering heb ik maar ff laten zitten. ik krijg mijn thunderbike spatborden toch pas in september. zou zonde zijn als ik straks mijn motor met mooie nieuwe banden op blokjes in de garage heb staan, tijdens de winter.
die ww komen dan wel op de volgende ronde. als de spartborden gespoten zijn en de `oude` aan vervanging toe zijn.
mischien dat ik dan gelijk voor een bredere achter velg ga. ik geloof datik tot 200 kan gaan zonder de swingarm te hoeve vervangen, toch?
0
Plaats reactie