Bikkel 10 Years - Bestuurslid

De naam zegt het al, al je beste wensen, felicitaties etc. etc. kun je hier kwijt...
Gesloten
Gebruikersavatar
Frank
Member
Reactions: 39
Berichten: 1174
Lid geworden op: 26 aug 2009, 18:40
Contacteer:

Re: Bikkel 10 Years - Bestuurslid

Bericht door Frank »

gefeliciteerd
0
SREU#0109

Afbeelding
Gebruikersavatar
Sheriff Lone Wolf
Gast
Reactions: 4
Berichten: 834
Lid geworden op: 29 sep 2011, 18:02
Contacteer:

Re: Bikkel 10 Years - Bestuurslid

Bericht door Sheriff Lone Wolf »

Dikke proficiat en doe zo voort maatje.

Greetz Sheriff
0
Ons Pap is zo fier bij zo'n toffe club te behoren....
"No Bullshit"
Gebruikersavatar
Malukustar
Gast
Reactions:

Re: Bikkel 10 Years - Bestuurslid

Bericht door Malukustar »

Martin,een woord geweldig wat jij voor deze club betekent en klaar voor staat jij bent een rots in de branding bedankt terima kasih :top: :top: :top: :24:
Gebruikersavatar
RockEDstar
Gast
Reactions: 0
Berichten: 2888
Lid geworden op: 03 jan 2008, 10:33
Contacteer:

Re: Bikkel 10 Years - Bestuurslid

Bericht door RockEDstar »

Gaat je een hoop bier kosten, Martin. Zo eens in een periode maakt men je gewoon een keer jarig of zoiets, hahaha.
0
Gebruikersavatar
aierdoppie
Gast
Reactions:

Re: Bikkel 10 Years - Bestuurslid

Bericht door aierdoppie »

gefeliciteerd ,keep up the good work :top:
Gebruikersavatar
de Viking
Gast
Reactions:

Re: Bikkel 10 Years - Bestuurslid

Bericht door de Viking »

RockEDstar schreef:Gaat je een hoop bier kosten, Martin. Zo eens in een periode maakt men je gewoon een keer jarig of zoiets, hahaha.

zoiets: :pompom: Ed van harte gefeliciteerd met je behaalde ster status :pompom:
Gebruikersavatar
Bartman
Member
Reactions: 108
Berichten: 1199
Lid geworden op: 13 jan 2008, 14:45
Contacteer:

Re: Bikkel 10 Years - Bestuurslid

Bericht door Bartman »

Hey Martin

RESPECT voor de afgelopen 10 jaar. Er zijn er weinig die dit zolang volhouden bij een club.

Dit geldt ook voor alle andere bestuursleden die jaar in jaar uit veel vrije tijd in het clubleven stoppen om het alle anderen tot hun zin te maken.
0
Groeten Bartman.
Drive wise - drive Wildstar.

SREU#0222
Afbeelding
Gebruikersavatar
RockEDstar
Gast
Reactions: 0
Berichten: 2888
Lid geworden op: 03 jan 2008, 10:33
Contacteer:

Re: Bikkel 10 Years - Bestuurslid

Bericht door RockEDstar »

Dank Sieds. Die meer dan 10 jaar lid van de Wildstarfans is niet moeilijk vol te houden. Dat gaat vanzelf, hoor. Er zijn helaas van de jaargangen 2002 en 2003 heel weinig Fans overgebleven. Maar daarvoor zijn in de loop van de tijd 10-tallen echte Fans voor in de plaats gekomen. Geen haar op mijn hoofd die er aan denkt deze club met vrienden te verlaten en dat zegt toch wel wat over een club. Op naar de 20 jaar lidmaatschap, joehoeeeee. Als ik zo naar de levensduur van de Wildstars kijk hoef ik me over de 1900 helemaal geen zorgen te maken; dat is een verbeterde uitgave van de betrouwbare 1600/1700, zegt men, hahaha
0
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
Bult
Gast
Reactions:

Re: Bikkel 10 Years - Bestuurslid

Bericht door Bult »

RockEDstar schreef:Dank Sieds. Die meer dan 10 jaar lid van de Wildstarfans is niet moeilijk vol te houden. Dat gaat vanzelf, hoor. Er zijn helaas van de jaargangen 2002 en 2003 heel weinig Fans overgebleven. Maar daarvoor zijn in de loop van de tijd 10-tallen echte Fans voor in de plaats gekomen. Geen haar op mijn hoofd die er aan denkt deze club met vrienden te verlaten en dat zegt toch wel wat over een club. Op naar de 20 jaar lidmaatschap, joehoeeeee. Als ik zo naar de levensduur van de Wildstars kijk hoef ik me over de 1900 helemaal geen zorgen te maken; dat is een verbeterde uitgave van de betrouwbare 1600/1700, zegt men, hahaha
Mooi gezegd Ed :top:
En mart, van harte jongen.
Gebruikersavatar
RockEDstar
Gast
Reactions: 0
Berichten: 2888
Lid geworden op: 03 jan 2008, 10:33
Contacteer:

Re: Bikkel 10 Years - Bestuurslid

Bericht door RockEDstar »

Ik ook van jou, Gerton :bloos:
0
Gesloten