A1productions stelt zich voor

Nieuwe forumbezoekers stellen zich hier voor. Vertel in het kort iets over jezelf en je motorfiets.
Gebruikersavatar
a1productions
Gast
Reactions:

Re: A1productions stelt zich voor

Bericht door a1productions »

Ik heb in België een verschikkelijk mooie roadstar warrior ontdekt. Heeft iemand ervaring met roadstars?

Zijn ze aan te raden? Zijn ze moeilijk in te voeren (amerikaans model)?

Groet,

Björn
Gebruikersavatar
Yogi
R.I.P.
Reactions: 0
Berichten: 1775
Lid geworden op: 12 jan 2008, 09:26
Contacteer:

Re: A1productions stelt zich voor

Bericht door Yogi »

a1productions schreef:Ik heb in België een verschikkelijk mooie roadstar warrior ontdekt. Heeft iemand ervaring met roadstars?

Zijn ze aan te raden? Zijn ze moeilijk in te voeren (amerikaans model)?

Groet,

Björn
Als hij op NL kenteken staat hoef je alleen maar te schouwen bij de RDW. Staat hij op USA kenteken dan moet je naar Lelystad. Als hij origineel is is dat geen probleem. Bij RDW is het zeker geen probleem ook als hij niet origineel is.
0
Groeten uit het dichtstbevolkte motordorp van Nederland
SREU#0180
Afbeelding

yogi69@home.nl
Gebruikersavatar
a1productions
Gast
Reactions:

Re: A1productions stelt zich voor

Bericht door a1productions »

Bedankt Yogi.

Deze Roadstar Warrior is niet helemaal standaard, maar dat komt wel goed.

Ik heb mn Wildstar nu officieel te koop staan. Vanzelfsprekend puur omdat ik die Roadstar Warrior wil komen. Geïnteresseerden kunnen hier kijken:

http://motoren.marktplaats.nl/motoren-y ... 3D%3D&df=1

Club- en forumleden krijgen natuurlijk voorrang, want ik heb het liefst dat mn Wildstar bij een liefhebber terecht komt :24:
Gebruikersavatar
RockEDstar
Gast
Reactions: 0
Berichten: 2888
Lid geworden op: 03 jan 2008, 10:33
Contacteer:

Re: A1productions stelt zich voor

Bericht door RockEDstar »

Björn, persoonlijk vind ik de Wildstar mooier, maar dat is persoonlijk. De Warrior is mooi maar doet me verder niets en dat gevoel heb ik wel bij die Wildstar. Jammer genoeg heb ik voor mezelf besloten geen andere fiets meer te kopen. Ik ben aan het afbouwen en de enige toekomstige optie zou nog een trike kunnen zijn.
Ik hoop dat die WS binnen de club een nieuw plekje zal vinden.
0
Gebruikersavatar
Huskey
Member
Reactions: 56
Berichten: 1127
Lid geworden op: 04 feb 2010, 19:00
Contacteer:

Re: A1productions stelt zich voor

Bericht door Huskey »

Hoi !! ik rijd zelf een warrior, en ik moet zeggen, dat hij me prima bevalt. het is werkelijk een hele fijne motor om op te rijden, en met heeel veel power!!
Dus , ik denk een heel goede keus!!
0
Ben a.k.a Huskey


Afbeelding
SREU#0549
Gebruikersavatar
eRJee
Member
Reactions: 34
Berichten: 1393
Lid geworden op: 12 jan 2008, 11:09
Contacteer:

Re: A1productions stelt zich voor

Bericht door eRJee »

Vind je een XV1900 geen mooi project?
0
SREU#0121
Afbeelding
Gebruikersavatar
a1productions
Gast
Reactions:

Re: A1productions stelt zich voor

Bericht door a1productions »

Helaas, ik kreeg mijn Wildstar niet fatsoenlijk verkocht. Het heeft zo moeten zijn...en da's niet erg :4: Mijn Wildstar hoefde natuurlijk niet per sé weg.

Ik heb wel ontdekt dat de custom voorvork, de remmen en de remschijven geen gelukkige combinatie zijn. De vorige eigenaar heeft er een boel aan laten doen, maar het lijkt steeds alsof de remmen constant aan blijven grijpen. Als ik de motor op de lift zet en het voorwiel probeer te draaien, dan moet ik kracht zetten.

Ik heb net de 6-pots Tociko's vervangen door 4-pots Nissin's, die aanzienlijk minder onderhoudsgevoelig zijn. Ik heb de keerringen en de stofringen van de Nissin's gelijk vervangen en de binnenkant grondig & zorgvuldig gereinigd. De boel gemonteerd, remmen ontlucht, paar keer remmen....en weer draait het voorwiel niet lekker.

Zou ik de remblokjes iets meer moeten bijvijlen ofzo?

Ik heb de remblokken er net uitgehaald en ga alles eens opmeten.

Tips of gedachten zijn van harte welkom..! :top:
Gebruikersavatar
a1productions
Gast
Reactions:

Update

Bericht door a1productions »

Lang geleden dat ik hier wat schreef.

De eerste set chemo's hadden hun werk goed gedaan. Begin juli werd ik schoon verklaard. Helaas bleek de lymfeklierkanker medio oktober weer terug te zijn...ben dus weer in de medische molen beland. Gelukkig nog steeds goede mogelijkheden om te genezen.

De Wildstar is nu eindelijk af. Eerlijkheid gebied mij te vermelden dat ik haar wel te koop heb gezet, omdat het een onzekere tijd gaat worden. Ze hoeft niet per sé weg, maar veel rijden zit er de komende maanden niet in. Het is even afwachten wat de situatie na alle behandelingen is...

Desalniettemin ben ik trots op het resultaat:

http://youtu.be/Vn1ZO-R60Iw
Gebruikersavatar
RockEDstar
Gast
Reactions: 0
Berichten: 2888
Lid geworden op: 03 jan 2008, 10:33
Contacteer:

Re: Update

Bericht door RockEDstar »

Het blijft altijd een oneerlijk en hard gevecht, Björn. Ik hoop voor je dat de behandeling eindelijk eens in jouw voordeel doorslaat en dat meen ik oprecht. Ik heb altijd bewondering voor het doorzettingsvermogen en de kracht van de patiënten. En het mooie is dat er patienten zijn die er door heen komen. Mijn wens voor jou is dat dit ook jouw deel zal zijn.
0
Gebruikersavatar
eRJee
Member
Reactions: 34
Berichten: 1393
Lid geworden op: 12 jan 2008, 11:09
Contacteer:

Re: Update

Bericht door eRJee »

Mooi gezegd Ed, kan ik me alleen maar bij aansluiten. Sterkte Björn!
Waar staat de motor te koop en hoe duur?
0
SREU#0121
Afbeelding
Plaats reactie