Nieuw hier dus even voorstellen

Nieuwe forumbezoekers stellen zich hier voor. Vertel in het kort iets over jezelf en je motorfiets.
Gebruikersavatar
Bas
Star Friend
Reactions: 4
Berichten: 11
Lid geworden op: 14 aug 2021, 08:52
Contacteer:

Nieuw hier dus even voorstellen

Bericht door Bas »

Goedemorgen allemaal,

Mijn naam is Bas en ik kom uit het mooie Barendrecht.
Ik ben 30 en woon samen met mijn vrouw.

Momenteel rij ik nog op een Dragstar 1100 bobber. Maar vanwege mijn lengte en omdat ik snel last heb van mijn onderrug is dit voor lange ritten toch niet zo’n succes😔

Daarom wil ik de overstap gaan maken naar een Wildstar!
Ik ga er zo al bij 1 kijken, bouwjaar 1999, km stand is 33xxx en vraagprijs €5450.

Ik ben op zoek naar een goede basis, het chroomwerk moet netjes zijn en motorisch moet de motor ook 100% in orde zijn. De kleur maakt in principe niet uit want ik wil de motor komende winter naar eigen smaak laten verbouwen.

Mocht hier iemand zijn die zijn/haar Wildstar wil verkopen of iemand weet die zijn/haar Wildstar verkoopt. Let me know! Ik heb nu nog niets gekocht😎

Vriendelijke groet,
Bas
0
Gebruikersavatar
Frank
Member
Reactions: 38
Berichten: 1170
Lid geworden op: 26 aug 2009, 18:40
Contacteer:

Re: Nieuw hier dus even voorstellen

Bericht door Frank »

0
SREU#0109

Afbeelding
Gebruikersavatar
Kokkie
Bestuur
Reactions: 408
Berichten: 3737
Lid geworden op: 13 jan 2008, 07:16
Contacteer:

Re: Nieuw hier dus even voorstellen

Bericht door Kokkie »

Leuk Bas,

Welkom op het forum.
Hopelijk kunnen we je helpen met je zoektocht, of misschien ben je vandaag al een gelukkige Star-Owner!

Bij Divmo in Gilze staan er een hoop "op een rijtje" om evt te bekijken, en neem aan dat je marktplaats/FB al hebt afgespeurd.
V1/V2 gebruiker van/op marktplaats ("onze" Jaap bij de WSFH) heeft giga-veel onderdelen, mocht je wat nodig hebben bij je verbouwing.

Let even op de "ster" achter het frame-nummer. (= modificatie die die wel gehad moet hebben, anders kan het aardig in de papieren lopen als je pech hebt.)

En op algehele staat, is iemand er zuinig op geweest, geen "zelf-gebakken" slordige bedrading, vlot starten en netjes stationair lopen zijn een paar eerste dingetjes.
Verder is vrijwel alles wel op te lossen met hulp van/binnen ons cluppie.

Succes vandaag, laat effe weten hoe het is afgelopen,

Kokkie
0
Gebruikersavatar
Grote Wim
Star Friend
Reactions: 140
Berichten: 2651
Lid geworden op: 12 jan 2008, 10:56
Locatie: Dalfsen
Contacteer:

Re: Nieuw hier dus even voorstellen

Bericht door Grote Wim »

Bas, suc6 na de zoektocht naar een Wildstar. Heb je er een gevonden op het wsfh forum zit je goed. Voor technische vragen of onderdelen of wat ever. Ben benieuwd wat het wordt.
0
.
116db
.**.
SREU#0131
Afbeelding
Ik ben gek op muziek,vooral op een volle Blues en strakke Rock
Gebruikersavatar
Bas
Star Friend
Reactions: 4
Berichten: 11
Lid geworden op: 14 aug 2021, 08:52
Contacteer:

Re: Nieuw hier dus even voorstellen

Bericht door Bas »

Ik ben vandaag bij 2 Wildstars wezen kijken en ik was helaas niet overtuigd. De eerste stond op een camping en stond blijkbaar al een tijdje onder een hoes.
Op het blok en op de cilinders zaten meerdere vale plekken en van die “verweerde” plekken. Ik vind dat zelf echt zonde en heb om die reden niet eens een rondje gemaakt.

Daarna ben ik bij de tweede wezen kijken en op marktplaats adverteerde de verkoper met “meganetjes”, maar bij aankomst zag ik al direct dat hij niet eens de moeite had genomen om de motor schoon te maken/te poetsen.
Het kan aan mij liggen, maar ik kan daar niet goed doorheen kijken. Verder zag de motor er opzich wel netjes uit, maar ik had niet gelijk dat “wauw” moment.

Nu dus druk op zoek naar een die wel dat “wauw” moment geeft. Ik snap ook wel dat de markt niet heel groot is voor de prijsklasse waar ik in zoek, maar er zal er toch wel 1 zijn die wel aan de verwachtingen voldoet en die goed geprijsd is?🙈
1
Afbeelding
Plaats reactie