Chrome

Nieuwe forumbezoekers stellen zich hier voor. Vertel in het kort iets over jezelf en je motorfiets.
Gebruikersavatar
wim yamaha 1600
Gast
Reactions:

Chrome

Bericht door wim yamaha 1600 »

Hallo ik ben nieuw hier zal me even voorstellen ik ben Wim en rij sinds een maand een wildstar naar 20 jaar geen moter gereden te hebben deze bevalt mijn zeer goed maar nu wil ik er chromespullen voor hebben weten jullie misschien een site waar ze veel voor deze moter hebben Bvba. Wim :24: :star:
Gebruikersavatar
knutselsmurf
Gast
Reactions:

Re: Chrome

Bericht door knutselsmurf »

Hallo, Wim, de accessoire-lijn van de Star motoren is aardig uitgedund. Daar is niet veel meer van op voorraad. Meestal moet je het doen met goed gebruikt spul. Site,s met veel chroom spul voor de Wildstar zijn er nauwelijks. Wij hier in Europa vielen al veel terug op Amerikaans spul, voor de Roadstar. Maar dat is ook al minder interessant en moeilijker, zeker met die tarieven van opsturen, douane en BTW.
Ik zou onze Jaap uit Wolvega eens contacten, ook te vinden op marktplaats onder de naam V1V2.
Succes!!
Gebruikersavatar
wim yamaha 1600
Gast
Reactions:

Chrome delen voor wildstar

Bericht door wim yamaha 1600 »

Weet er iemand een goede site voor Chrome onderdelen te bestellen voor de wildstar :star:
Gebruikersavatar
Stosh
Member
Reactions: 70
Berichten: 2466
Lid geworden op: 12 jan 2008, 00:12
Contacteer:

Re: chromen

Bericht door Stosh »

Je kan beter aangeven wat je zoekt want er zijn geen sites voor chrome onderdelen.
De jongste wildstar is 16 jaar oud dus daar is bijna geen aftermarket meer en zeker niet in Europa.
Je komt hier al snel terecht bij Highway Hawk.
0
Afbeelding
Afbeelding

SREU#0184
Gebruikersavatar
Titte
Star Friend
Reactions: 1
Berichten: 94
Lid geworden op: 11 mar 2008, 22:35
Contacteer:

Re: Chrome

Bericht door Titte »

Heb ook nog wel wat liggen dacht ik ....
0
Gebruikersavatar
Willem Polman
Member
Reactions: 19
Berichten: 1332
Lid geworden op: 12 jan 2008, 12:35
Contacteer:

Re: Chrome

Bericht door Willem Polman »

wim yamaha 1600 schreef: 26 apr 2020, 12:17 Hallo ik ben nieuw hier zal me even voorstellen ik ben Wim en rij sinds een maand een wildstar naar 20 jaar geen moter gereden te hebben deze bevalt mijn zeer goed maar nu wil ik er chromespullen voor hebben weten jullie misschien een site waar ze veel voor deze moter hebben Bvba. Wim :24: :star:
Ik heb een paar dingen liggen: als je zegt wat je zoekt, kan ik kijken of ik dat heb. Zoals eerder aangegeven door iemand, het is makkelijker te zeggen wat je zoekt.
0
Gebruikersavatar
wim yamaha 1600
Gast
Reactions:

Re: Chrome

Bericht door wim yamaha 1600 »

hallo willem ik zoek een beugell met lampen voor bij de koplamp
Gebruikersavatar
Willem Polman
Member
Reactions: 19
Berichten: 1332
Lid geworden op: 12 jan 2008, 12:35
Contacteer:

Re: Chrome

Bericht door Willem Polman »

Hallo Chrome, dat heb ik helaas niet.
0
Gebruikersavatar
knutselsmurf
Gast
Reactions:

Re: Chrome

Bericht door knutselsmurf »

Maar die zijn in aftermarket nog wel te koop. Of op Ebay. Zijn dan niet de originele, maar voor het zicht een goed alternatief.
Internet, ingeven Passing lights XV1600 en je kan kiezen.
Voorbeeld.
Afbeelding

Succes!!
Plaats reactie