Ik had lang geleden Ed al eens beloofd om voor zijn "Diep Zwart Glanzende Midnight" een Solo seatrail te maken. Gewoon, omdat ik hem graag mag.
Maar meten is er, gezien de afstand nooit van gekomen. Dus dat maar gedaan bij Henk, woont ook iets dichterbij en sinds kort ook in het bezit van een mooi "Diep Zwart Glanzende Midnight".
Tevens was Henk ook op zoek naar een bagagerek, dat in plaats komt van de duozit. Dus ook die maar meteen opgemeten.
Van beide gaan we iets mooi maken en ik wil hier dus de belangstelling even peilen.
Het gaat dus om RVS gepolijste spullen waar het chroom nooit van af gaat. Hoe de rail er uit komt te zien is vergelijkbaar met die van de Wildstar, ik heb hier een foto van een rail die op een Midnight zit. De Sahara-Bike van onze Duitse collega. Ed kon hem alleen nergens vinden op het net.
Het bagagerek komt er ongeveer zo uit te zien, mogelijk met het Yamaha/logo in het midden. Ontwerp volgt

Prijzen weet ik nog niet, maar gezien de ervaringen uit het verleden geloof ik niet dat ik voor de geleverde kwaliteit te duur zal zijn.
En redelijk exclusief.