ff voorstellen: Theo Dwaler
Re: ff voorstellen
Hee Theo,
Welkom op het forum..als het goed is kun je nu al heel wat bekijken in het Algemeen gedeelte, inclusief het technische gedeelte.
Als je ook nog lid wordt, kun je het hele forum zien, met o.a. onze agenda, ervaringen, foto's, marktplaats enz enz...
Tis een super leuk cluppie met veel rijden, gezelligheid, lol en treffens..(ook in het buiteland, en ook in het Oostblok...)
Maargoed....kijk effe rustig rond, veel plezier,
Kokkie
Welkom op het forum..als het goed is kun je nu al heel wat bekijken in het Algemeen gedeelte, inclusief het technische gedeelte.
Als je ook nog lid wordt, kun je het hele forum zien, met o.a. onze agenda, ervaringen, foto's, marktplaats enz enz...
Tis een super leuk cluppie met veel rijden, gezelligheid, lol en treffens..(ook in het buiteland, en ook in het Oostblok...)
Maargoed....kijk effe rustig rond, veel plezier,
Kokkie
0
Welkom bij dit zooitje ongeregeld ff lid worden en er gaat een wereld voor je open
0

SREU#0102

- Elfomonte
- R.I.P.
- Reactions: 36
- Contacteer:
Ja, Bert, weer een Noord-Hollander.
Dwaler, als je het leuk vind om in Nederland rond te rijden, zit je hier goed. Ik kom met deze club op wegen die ik zelf niet had kunnen vinden.
Welkom dus, en inderdaad, als lid wordt je vanzelf besmet met het WSFH virus.
Dwaler, als je het leuk vind om in Nederland rond te rijden, zit je hier goed. Ik kom met deze club op wegen die ik zelf niet had kunnen vinden.
Welkom dus, en inderdaad, als lid wordt je vanzelf besmet met het WSFH virus.
Welkom Theo, op het gezelligste en informatiefste forum van Nederland.
En als je lid wordt kun je nog veel meer tech info zien.
Groeten uit Hoofddorp :)
En als je lid wordt kun je nog veel meer tech info zien.
Groeten uit Hoofddorp :)
Hartelijk welkom bij dit schitterende cluppie!
greetz izi
greetz izi
0
SREU#0173
*** Life is a Party! ***
Never underestimate the power of idiots in large groups!!!

izirider@hotmail.com
*** Life is a Party! ***

izirider@hotmail.com
- RockEDstar
- R.I.P.
- Reactions: 0
- Contacteer:
Ik vergeef het je hoor, Gerrold. Ligt aan onze nieuwe site maar Bult heeft keurig alle Startypes op de homepage vermeld en daar staat de 950 Darkstar ook bij. Theo heeft gelijk.
Je moet moet even geduld hebben na het opstarten en dan komen de types, of je het nu wel of niet wilt, voor je neus langsflitsen.
Maar jij hebt ook een beetje gelijk; er is ook een 1300 Darkstar, vraag het maar aan je zoon.
Je moet moet even geduld hebben na het opstarten en dan komen de types, of je het nu wel of niet wilt, voor je neus langsflitsen.
Maar jij hebt ook een beetje gelijk; er is ook een 1300 Darkstar, vraag het maar aan je zoon.
0
Welkom Dwaler bij een van de gezelligste clubs van Nederland en inmiddels ook Belgie snel even lid worden dan kun je nog veel meer zien, vragen, lezen enz.