Pagina 1 van 1

Henk

Geplaatst: 25 jun 2026, 09:07
door Cobra steenwijk
Hallo allemaal ik ben henk 62 jaar .
Heb nu 3 weken een Yamaha wildstar uit 2001.
Hiervoor een Honda shadow 1100 ace .
Mvg henk
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Re: Henk

Geplaatst: 25 jun 2026, 09:37
door Droopy
Welkom henk op het forum bij de gezelligste starclub van Nederland
Uit welke regio/ plaats kom je
Kijk rustig rond op het forum mocht je vragen hebben stel ze hoop binnenkort je bike live tekunnen bewonderen en kennis met je te maken

Groet droopy

Re: Henk

Geplaatst: 25 jun 2026, 16:44
door Kokkie
Welkom hier op het forum Henk, en veel plezier.
Wie weet een keertje "live".

Kokkie

Re: Henk

Geplaatst: 25 jun 2026, 18:06
door Niekie
Welkom Henk!

Re: Henk

Geplaatst: 26 jun 2026, 13:32
door Ruben
Welkom hier en wellicht tot ziens.