Pagina 1 van 1
Henk
Geplaatst: 25 jun 2026, 09:07
door Cobra steenwijk
Hallo allemaal ik ben henk 62 jaar .
Heb nu 3 weken een Yamaha wildstar uit 2001.
Hiervoor een Honda shadow 1100 ace .
Mvg henk

Re: Henk
Geplaatst: 25 jun 2026, 09:37
door Droopy
Welkom henk op het forum bij de gezelligste starclub van Nederland
Uit welke regio/ plaats kom je
Kijk rustig rond op het forum mocht je vragen hebben stel ze hoop binnenkort je bike live tekunnen bewonderen en kennis met je te maken
Groet droopy
Re: Henk
Geplaatst: 25 jun 2026, 16:44
door Kokkie
Welkom hier op het forum Henk, en veel plezier.
Wie weet een keertje "live".
Kokkie
Re: Henk
Geplaatst: 25 jun 2026, 18:06
door Niekie
Welkom Henk!
Re: Henk
Geplaatst: 26 jun 2026, 13:32
door Ruben
Welkom hier en wellicht tot ziens.