Pagina 1 van 2

Lid worden

Geplaatst: 14 jun 2026, 08:54
door Ronald Veneboer
Hallo Allemaal,

Mijn naam is Ronald en ik kom uit Neede in de mooie Achterhoek.
Graag zou ik lid worden van de WSFH.
Ik ben 70 jaar jong en rijd op een Yamaha Warrior.

mvg Ronald

Re: Lid worden

Geplaatst: 14 jun 2026, 09:00
door Ruben
welkom hier. 26 juli is er dus een rit in Veenendaal. Als je zin hebt kun je daar kennis maken met een aantal leden.

Re: Lid worden

Geplaatst: 14 jun 2026, 20:19
door Knutselsmurf
Hallo, Ronald, leuk om je hier te begroeten. Naar aanleiding van ons digitale gesprek toch hier geland. En daar krijg je zeker geen spijt van.
Hoop je Warrior snel te kunnen bewonderen. :24: :top:

Re: Lid worden

Geplaatst: 16 jun 2026, 11:07
door Niekie
Welkom Ronald!!

Re: Lid worden

Geplaatst: 16 jun 2026, 17:48
door Bartman
Ronald welkom en ja, gauw lid worden is het beste
Ik kom uut Enschede

Re: Lid worden

Geplaatst: 16 jun 2026, 21:04
door Makki
Welkom

Re: Lid worden

Geplaatst: 16 jun 2026, 21:48
door Brujeria
Welkom!

Re: Lid worden

Geplaatst: 16 jun 2026, 23:31
door Huskey
Welkom Ronald!
Super!! Een tweede warrior binnen ons kluppie! :24: :24:

Re: Lid worden

Geplaatst: 17 jun 2026, 00:18
door Kokkie
Dat kan ik goed begrijpen Ronald....
Is ook een fantastisch cluppie....

In ieder geval alvast welkom hier op het forum, en wellicht binnenkort ook als lid van ons cluppie.

Kokkie

Re: Lid worden

Geplaatst: 17 jun 2026, 09:39
door Bulldog
:24: Welkom Ronald