Even voorstellen, nieuw op het forum.
Even voorstellen, nieuw op het forum.
Hallo wildstarfans, ik ben compleet nieuw op dit forum en wil me daarom even voorstellen.
Ik ben Werner en woon in Sprundel (bij breda). Ik mag me de trotse bezitter noemen van een mooie wildstarfans custom waar ik graag toerritten mee wil gaan maken. Ik hoop op dit forum veel informatie voor mijn fiets te vinden en zit er ook aan te denken lid te worden. Zodat ik mee kan op de toerritten. Lijkt me machtig mooi.
Ik ben Werner en woon in Sprundel (bij breda). Ik mag me de trotse bezitter noemen van een mooie wildstarfans custom waar ik graag toerritten mee wil gaan maken. Ik hoop op dit forum veel informatie voor mijn fiets te vinden en zit er ook aan te denken lid te worden. Zodat ik mee kan op de toerritten. Lijkt me machtig mooi.
Re: Even voorstellen, nieuw op het forum.
Van harte welkom hier. Gewoon lid worden; krijg je geen spijt van!
0
Groet'n,
Rene
Loat mer kuuln, 't löp wa lös!!
SREU#0177
Rene
Loat mer kuuln, 't löp wa lös!!
SREU#0177
Welkom Werner op dit forum en gewoon lid worden van dit fantastische clubje dan kun je meer zien wat betreft de ride outs, waaronder de West Brabant ride out en treffens.
We hebben dit jaar het Europesche treffen in Nijverdal dat mag je eigenlijk niet missen
Tot ziens op een van de ride outs of treffens.
We hebben dit jaar het Europesche treffen in Nijverdal dat mag je eigenlijk niet missen
Tot ziens op een van de ride outs of treffens.
Oké nou ik ben heel benieuwd! Ik ben aan het proberen geweest om de foto van mijn wildste aan jullie te laten zien op dit forum maar krijg hem niet erop met mijn tablet helaas. Geen idee hoe dit moet.
Werner welkom.....
Veel lol alhier en vanzelf met de motor!!
Gr
Rob.
Veel lol alhier en vanzelf met de motor!!
Gr
Rob.
- Grote Wim
- WSFH-Support
- Reactions: 167
- Contacteer:
Welkom Werner.
Goeie keus zo,n
motor.
Goeie keus zo,n
0
.
116db
.**.
SREU#0131
Ik ben gek op muziek,vooral op een volle Blues en strakke Rock
116db
.**.
SREU#0131
Ik ben gek op muziek,vooral op een volle Blues en strakke Rock
Welkom Werner,
bij deze club als je zin hebt breng eens een bezoekje aan de webpagina van de Fanshop voor o.a. aangeboden WSFH artikelen maar ook gebruikte onderdelen van fans.
Als je jezelf daarop registreert kun je jezelf ook abonneren op de nieuwsbrief, handig om op de hoogte te blijven als er iets nieuws wordt geplaatst of andere zaken die voor de fans interessant kunnen zijn.
http://www.wsfh.nl/fanshop/
Zodra je als member geregistreerd staat kun je voor uitleg terecht op: Hoe te bestellen
veel plezier bij de club,
bij deze club als je zin hebt breng eens een bezoekje aan de webpagina van de Fanshop voor o.a. aangeboden WSFH artikelen maar ook gebruikte onderdelen van fans.
Als je jezelf daarop registreert kun je jezelf ook abonneren op de nieuwsbrief, handig om op de hoogte te blijven als er iets nieuws wordt geplaatst of andere zaken die voor de fans interessant kunnen zijn.
http://www.wsfh.nl/fanshop/
Zodra je als member geregistreerd staat kun je voor uitleg terecht op: Hoe te bestellen
veel plezier bij de club,
- Elfomonte
- R.I.P.
- Reactions: 36
- Contacteer:
welkom werner en zeker doen lid worden.
daar krijg je geen spijt van.
groet bert
daar krijg je geen spijt van.
groet bert
0
@Werner...
Ik heb per ongeluk je berichtje weggegooid...
Probeer de link van de foto eens tussen "imgres" te zetten ipv tussen "img" als je een foto op het forum wilt zetten.
Voor een Avatar foto...stuur hem maar even naar Mod of Hammr...
Kokkie
Ik heb per ongeluk je berichtje weggegooid...
Probeer de link van de foto eens tussen "imgres" te zetten ipv tussen "img" als je een foto op het forum wilt zetten.
Voor een Avatar foto...stuur hem maar even naar Mod of Hammr...
Kokkie
0