Nieuwe wildstar fan

Nieuwe forumbezoekers stellen zich hier voor. Vertel in het kort iets over jezelf en je motorfiets.
Mark1984
Gast
Reactions:

Nieuwe wildstar fan

Bericht door Mark1984 »

Hallo Wildstarfans,

Ik ben mark van berlo lid sinds vandaag!!
en wil mij een Wildstar gaan kopen. Wel eerst mijn fz8 nog verkopen.
Nu is mijn vraag waar moet ik bij aanschaf op letten behalve of de versnellingsbak modificatie gedaan is??
Of moet ik deze vraag ergens anders stellen of kan ik T ergens terug vinden??
knutselsmurf
Gast
Reactions:

Re: Nieuwe wildstar fan

Bericht door knutselsmurf »

Hier staat het een en ander over diverse modellen geschreven, ook van de Wildstar.
http://wsfh.nl/forum/viewtopic.php?f=18 ... 1&start=20
Maar ik ben aardig thuis in de Wildstar/ Roadstar. De laatste is de Amerikaanse uitvoering, rijdt hier ook aardig wat rond. Kleine verschillen, met name de extra reflectors en de verlichtingsschakelaars. Verder zit er op de Roadstar een automatische afslag richtingaanwijzers.
Voor de rest echt probleemloze motoren, zeker bij normaal onderhoud. De Roadstar van ondergetekende is twee jaar terug in de Pyreneeën met duo en aanhanger ruim over de 100.000km gegaan en het blok is nog nooit open geweest. ( modificatie wel gehad)

Die trekker komt echt overal boven,lekker rustig aan en heerlijk van je af kijken, verslavend.
En ik ben echt geen topscoorder qua kilometers. Alles erg zwaar uitgevoerd en een laag toerental, dus weinig slijtage. En natuurlijk zoals elke motor, effe rustig aan met koude olie, maar daarna heb je een ongekend werkpaard waar je echt heel veel plezier van gaat hebben. Met de bijbehorende rijstijl zie je ook nog eens iets van de omgeving.
Lees bijvoorbeeld maar eens de topic,s van Staffy,s trip.
Ik weet niet waar je woont, maar de clubleden zijn over heel Nederland verdeeld, dus altijd wel een in de buurt.
En met een lidmaatschap van de club gaat er een wereld van informatie voor je open, geloof dat er binnen de club geen geheimen meer bestaan over de Wildstar.
Mark1984
Gast
Reactions:

Bericht door Mark1984 »

Thanks knutselsmurf voor de reactie, ik heb de link doorgelezen. Ik zelf woon in nederweert (Limburg).
Ben "nog" geen echte km vreter qua motorrijden. Maar ben er wel achter dat ik chopper wil rijden ipv race/tour.
En vind een Wildstar echt mooi. Ik had deze op het oog http://www.kortelandmotoren.nl/motoren/.
Kokkie
Bestuur
Reactions: 650
Contacteer:

Bericht door Kokkie »

Wel erg lage km stand vind ik....
Hier nog eentje van een lid van ons, misschien iets voor je.
Titte schreef:2003
48000 KMS
Solide motor met goed blok , jammer genoeg niet origineel meer
en licht verbouwd

mooi winterprojektje ... voor een aangename prijs 3500 €

Indien er intresse is gewoon een mailtje sturen naar tccb636@gmail.com en dan komt de info en fotos er zo aan ..
0
Mark1984
Gast
Reactions:

Bericht door Mark1984 »

Ik heb gemaild kokkie Thanks.

Had deze ook nog gezien
http://link.marktplaats.nl/m1095107751? ... nt=app_ios
maar die kreeg deze week een kijker en ik heb mijn fazer helaas nog niet verkocht.
Reef
Member
Reactions: 88
Contacteer:

Bericht door Reef »

Kokkie schreef:Wel erg lage km stand vind ik....
Hier nog eentje van een lid van ons, misschien iets voor je.
Titte schreef:2003
48000 KMS
Solide motor met goed blok , jammer genoeg niet origineel meer
en licht verbouwd

mooi winterprojektje ... voor een aangename prijs 3500 €

Indien er intresse is gewoon een mailtje sturen naar tccb636@gmail.com en dan komt de info en fotos er zo aan ..
Toen ik die van mij kost (wildstar 2000) had deze een km stand van 8000 en dat is 2 jaar terug. Heeft me tot nu toe niet in de steek gelaten.
0
Reef
Member
Contacteer:

Bericht door Reef »

Mark1984 schreef:Ik heb gemaild kokkie Thanks.

Had deze ook nog gezien
http://link.marktplaats.nl/m1095107751? ... nt=app_ios
maar die kreeg deze week een kijker en ik heb mijn fazer helaas nog niet verkocht.
Mooie fiets, maar wel aan de prijs....niet meer dan 6000 betalen als het zover zou komen, 5500 zou nog mooier zijn ;)
0
Mark1984
Gast
Reactions:

Bericht door Mark1984 »

Thanks reef. Dus die km zijn geen probleem?? Vond tzelf eigenlijk ook weinig.
Hert
Gast
Reactions:

Bericht door Hert »

Welkom, vergelijkbare motor, vergelijkbare km's en prijs. Kijk maar bij mijn voorsteltopic. Bij die van mij zaten de originele banden er nog op. Dus geen twijfel over de km-stand. Succes!
Reef
Member
Contacteer:

Bericht door Reef »

Mark1984 schreef:Thanks reef. Dus die km zijn geen probleem?? Vond tzelf eigenlijk ook weinig.
Ik kan dat voor deze motor niet bepalen, maar heb geleerd dat km'ers niet alles zeggen....zeker niet bij choppers! Blijft een gevoels kwestie...luisteren naar hoe die loopt, voelt hoe hij rijdt, etc.... En de boekjes eventueel uiteraard plus modificatie!
0
Plaats reactie

Terug naar “Even voorstellen”