Jouw verhaal klopt als een bus, behalve het feit dat ik het niet mooi ga vinden. Ik ga geen last hebben van het feit dat de achtervelg RVS is en voor mooi chroom. Gelukkig kunnen wij dat nooit in 1 oogopslag zien aangezien de natuur dat niet mogelijk maakt. Kijk maar eens naar een foto, dan kun je ook de voor- en achterkant niet in 1 oogopslag te zien

. Maar goed alle gekheid op een stokje....dat is natuurlijk gelul. Wat geen gelul is, is dat ik het in ieder geval probeer. Dankzij de input van jou, Stan, Titte en anderen krijg ik inzichten en leer ik hoe dingen werken. Ik vind het niet erg om zo bezig te zijn. Zonde van het geld? Misschien wel, misschien niet. Ik kan ook bij jou aankloppen, je 2 ruggen geven en zeggen wil jij het voor me doen aub? Zo zit ik niet in elkaar. Ik ga vragen stellen, misschien tot op het vervelende af. Uiteindelijk moet ik ermee rijden en het leuke is, ik doe het zo zodat ik alles weer terug kan zetten in oorspronkelijke staat. Ik vind het leuk om te wisselen en te veranderen. Wat betreft de stand van de motor maak ik me geen zorgen. Het spatbord op de foto zit inderdaad wat lager, maar dat hoeft voor mij niet perse, het ging me meer om het spatbord en niet zozeer om hoe hij er specifiek opzat (al is dat wel heel mooi). De motor is ook prachtig en volgens mij staat deze door zijn voor vork in combi met de achterband ook wat omhoog en dat vind ik echt niet lelijk.
Hoe dan ook....laat me aub lekker vragen, super dat je me wil behoeden voor allerlei ellende en slechte keuzes, waardeer ik echt wel. Ik ben 42 jaar (maak dus als volwassene mijn eigen keuzes), zo eigewijs al 10.000 man, maar probeer wel alles zelf en doe dat met behulp van de kennis die hier rond loopt! Misschien moet mijn bijnaam veranderd worden in Reef JoJo
Volgend jaar kom ik gewoon heerlijk met mijn Frankenstein motor waarbij niks klopt hahahaha
Soja, nadat ik dit allemaal gedaan heb ga ik waarschijnlijk wat doen met het stuur....alvast een waarschuwing