Re: Diverse vragen '07 Roadstar Midnight Silverado
Geplaatst: 10 jun 2026, 06:28
Ik heb nog geen batwing. Nu heb ik het "standaard" Silverado scherm er nog voorzitten.
Ik ben aan het kijken voor een batwing en zie dat er opties zijn van Motea enzo waarbij ik voor een 3 รก 400 euro klaar kan zijn en de Memphis Shades variant waarbij ik voor een complete set (kuip, bevestiging en ruitje) zo'n 7 a 800 kwijt ben.
Ik hoop met de RoadStar wel wat meer langere ritten te gaan doen dus half en helemaal in de wind is niet wenselijk.
Anderzijds wil het oog ook wat en is een joekel van een scherm ook niet om aan te gluren vindt ik.
Ik ben aan het kijken voor een batwing en zie dat er opties zijn van Motea enzo waarbij ik voor een 3 รก 400 euro klaar kan zijn en de Memphis Shades variant waarbij ik voor een complete set (kuip, bevestiging en ruitje) zo'n 7 a 800 kwijt ben.
Ik hoop met de RoadStar wel wat meer langere ritten te gaan doen dus half en helemaal in de wind is niet wenselijk.
Anderzijds wil het oog ook wat en is een joekel van een scherm ook niet om aan te gluren vindt ik.
