Welkom, (van een mede Haarlemmermeerder)Ruffneck schreef:Bedankt allemaal.
@Leen Ik kom uit de haarlemmermeer.
Nieuwe Star.
Re: Nieuwe Star.
Ook welkom vanuit Haarlem. In en rond Haarlemmermeer rijden nog meer Star owners rond! En toeren in die buurt is ook gaaf!
- Grote Wim
- WSFH-Support
- Reactions: 167
- Contacteer:
Welkom Dennis,goeie keus een Wildstar.
0
.
116db
.**.
SREU#0131
Ik ben gek op muziek,vooral op een volle Blues en strakke Rock
116db
.**.
SREU#0131
Ik ben gek op muziek,vooral op een volle Blues en strakke Rock
Was eerst aan het twijfelen tussen 1100 dragstar en de wildstar. Vind zo'n blue collar setje voor de dragstar erg gaaf. Maar ben toch blij dat ik voor de wildstar ben gegaan. Hier kan je ook veel aanpassen en ik ga wat vaker met mijn ouwe heer rijden (HD road king) dus past wat beter bij elkaar.
0
- Zwarzenekkerdt
- WSFH-Support
- Reactions: 52
- Contacteer:
Welkom!
0
Met groeten,
Zwarzenekkerdt
All that matters doesn't mean a thing without love for the sake of life....
Zwarzenekkerdt
All that matters doesn't mean a thing without love for the sake of life....
Welkom, Dennis. Wildstar is een goede keuze, sterke betrouwbare motor en binnen de club nagenoeg geen geheimen meer bij dit model.
Dus mogelijk tot ziens.
Dus mogelijk tot ziens.
Inderdaad veel info te vinden.
Echter weinig met betrekking tot een ander zadel zie ik.
Ik vind het orgineel echt te breed ogen, dus was aan het kijken voor een bobberzadel, maar vind dit niet staan op het bredere frame.
Kwam uit bij draggerseats, maar kom je al snel uit op 400 euro met invoerrechten ed...
Misschien dit maar proberen:
https://www.youtube.com/watch?v=W1xAenj ... gRTQ1LBNVw
Ben altijd wel van het zelf proberen dus misschien binnenkort een how to voor de Wild* haha.
Echter weinig met betrekking tot een ander zadel zie ik.
Ik vind het orgineel echt te breed ogen, dus was aan het kijken voor een bobberzadel, maar vind dit niet staan op het bredere frame.
Kwam uit bij draggerseats, maar kom je al snel uit op 400 euro met invoerrechten ed...
Misschien dit maar proberen:
https://www.youtube.com/watch?v=W1xAenj ... gRTQ1LBNVw
Ben altijd wel van het zelf proberen dus misschien binnenkort een how to voor de Wild* haha.
0
Je kan ook op de originele plaat een nieuw zadel laten opbouwen, Tijger leathers in Den Haag, Balk in Zwanenburg, en Ellemeijer in Amsterdam zuid-oost kunnen dit, waarbij ik moet aantekenen dat de laatste wat duurder is, maar het meest verstand van zitcomfort hebben. Maar dan kun je hetzelfde zadel met een smallere look laten maken en wat ook nog een langere zit garandeerd.