Wilma "Pebbles" stelt zich voor
Wilma "Pebbles" stelt zich voor
Hallo mijn naam is Wilma. nickname Pebbles.
Ik ben de vriendin van Jurjen, en ben sinds ik Jurjen ken ook besmet met het motorvirus. Ben nu druk aan het lessen en hoop op 27 maart mijn rijbewijs te halen.Ben ook al op zoek naar een passende motor,maar jeeeeh wat is dat moeilijk.Heb al op verschilende motoren gezeten, maar ben er nog niet uit, en weet ook niet of het wel een star motor zal worden. heb namelijk een rugprobleem en weet niet of ik dan goed op een star motor uit de voeten kan, maar we zullen morgen ff naar de motorbeurs en zullen daar kijken wat het beste bij mij past. Jurjen wil me op de star hebben,maar het moet wel kunnen. Hoop snel eens kennis met jullie te maken ,want het blijkt een super clubje te zijn volgens de verhalen van Jur.
Ik laat het allemaal lekker op me af komen , en we zien het wel.
Grt Wilma (Pebbles)
Ik ben de vriendin van Jurjen, en ben sinds ik Jurjen ken ook besmet met het motorvirus. Ben nu druk aan het lessen en hoop op 27 maart mijn rijbewijs te halen.Ben ook al op zoek naar een passende motor,maar jeeeeh wat is dat moeilijk.Heb al op verschilende motoren gezeten, maar ben er nog niet uit, en weet ook niet of het wel een star motor zal worden. heb namelijk een rugprobleem en weet niet of ik dan goed op een star motor uit de voeten kan, maar we zullen morgen ff naar de motorbeurs en zullen daar kijken wat het beste bij mij past. Jurjen wil me op de star hebben,maar het moet wel kunnen. Hoop snel eens kennis met jullie te maken ,want het blijkt een super clubje te zijn volgens de verhalen van Jur.
Ik laat het allemaal lekker op me af komen , en we zien het wel.
Grt Wilma (Pebbles)
0
Don't Drink and Drive Home.
Just Blow and Fly Home
SREU#0544

Just Blow and Fly Home
SREU#0544

Re: Wilma "Pebbles" stelt zich voor
wilma welkom bij dit zooitje ongeregeld ,als je het met die lampekap uit kunt houden dan komt het met de rest ook wel goed 
Welkom en natuurlijk koop je een star motor, m'n zuster rijdt op een mooie zwarte dragstar 1100 Berewijze fiets !!!!!
0

SREU#0150

Welkom bij de club een dragstar 650 is een hele mooie dames motor hoor
0

SREU#0102

Hoi Wilma welkom bij deze club wat betreft de aanschaf van de motor, de motor moet voor jou persoonlijk lekker zitten en rijden alleen dan kun je plezier aan het motorrijden beleven, wanneer dat een star is zou het leuk zijn.
Mijn vrouw heeft ook een tijd met veel plezier op een dragstar 650 gereden ondanks haar rug en schouder problemen, dus een proefrit zou zeker aan te bevelen zijn maar blijft op de eerste plaats, jij moet je er veilig en lekker op voelen, succes met het lessen en de aanschaf van een motor.
Tot ziens op een ride out (achterop bij Jurjen) of op een treffen.
Mijn vrouw heeft ook een tijd met veel plezier op een dragstar 650 gereden ondanks haar rug en schouder problemen, dus een proefrit zou zeker aan te bevelen zijn maar blijft op de eerste plaats, jij moet je er veilig en lekker op voelen, succes met het lessen en de aanschaf van een motor.
Tot ziens op een ride out (achterop bij Jurjen) of op een treffen.
- Grote Wim
- WSFH-Support
- Reactions: 161
- Contacteer:
Wilma,welkom bij de club.
En veel suc6 met het behalen van je rijbewijs.
Misschien kan Yogi wat regelen wat betreft motor.
Maar een 650 draggie is zeker geen slechte keuze
En veel suc6 met het behalen van je rijbewijs.
Misschien kan Yogi wat regelen wat betreft motor.
Maar een 650 draggie is zeker geen slechte keuze
0
.
116db
.**.
SREU#0131
Ik ben gek op muziek,vooral op een volle Blues en strakke Rock
116db
.**.
SREU#0131
Ik ben gek op muziek,vooral op een volle Blues en strakke Rock
Welkom Wilma bij de club,
Als je een motor uitzoekt
niet eentje die veel aluminium heeft, want er schijnt iemand moeite te hebben met dat woord
dus gewoon op een STAR
Runner Adri en Anita
Als je een motor uitzoekt
Runner Adri en Anita
hoi Wilma welkom bij de club en alvast veel succes 27-maart
grt Rene62 en Maike
grt Rene62 en Maike
0
SREU#0385

Welkom bij de club. Altijd gezellig, en als je net zo gek bent als Jurjen dan zit het wel goed 
0