Moge we even voorstelle?...Franc en Wilma
Moge we even voorstelle?...Franc en Wilma
Hallo, ik ben Franc, geboren, 54 jaar geleden, in Deventer en behoudens een uitstapje van 2 jaar naar Australië, getogen en nog steeds wonend in Deventer.
Ik ben reeds 31 jaar getrouwd met Wilma, heb 2 kinderen, Rik en Marlies, werk bij Sparta in Apeldoorn en heb sinds 14 dagen een mooie, rijk met chroom behangen, Wildstar uit 2000. Na 2 Virago's is dit is m'n 3e fiets. But this is a total different league. Altijd gehoopt, maar nooit gedacht dat ik de eigenaar van een Wildstar zou zijn. Toen de Wildstar in 1999 uitkwam, dacht ik, dit is mijn machine, maar toen ik het prijskaartje zag, was de volgende gedachte, dream on mate.
Maar, dromen zijn bedrog, dus er staat zo'n Green, two tone, mean beast in mijn carport. De auto moet maar buiten staan.
Door dat ik naar info op zoek was over de Wildstar stuitte ik op de site van de Wildstar fans. En na het doorspitten van het forum ben ik al aardig wat te weten gekomen over de karaktertrekken van de Wildstar.
Maar ja, alleen maar parasiteren op de kennis en ervaring van een ander zit niet in mijn natuur, dus het minste wat ik kan doen is lid worden, dus dat heb ik vandaag gedaan.
Ik denk dat m'n vrouw en ik jullie allemaal wel zullen ontmoeten tijdens de ride-outs
of andere evenementen.
Tot dan, nog even de winter door, tot ziens.
Groet,
Franc, proud Wildstar owner.
Ik ben reeds 31 jaar getrouwd met Wilma, heb 2 kinderen, Rik en Marlies, werk bij Sparta in Apeldoorn en heb sinds 14 dagen een mooie, rijk met chroom behangen, Wildstar uit 2000. Na 2 Virago's is dit is m'n 3e fiets. But this is a total different league. Altijd gehoopt, maar nooit gedacht dat ik de eigenaar van een Wildstar zou zijn. Toen de Wildstar in 1999 uitkwam, dacht ik, dit is mijn machine, maar toen ik het prijskaartje zag, was de volgende gedachte, dream on mate.
Maar, dromen zijn bedrog, dus er staat zo'n Green, two tone, mean beast in mijn carport. De auto moet maar buiten staan.
Door dat ik naar info op zoek was over de Wildstar stuitte ik op de site van de Wildstar fans. En na het doorspitten van het forum ben ik al aardig wat te weten gekomen over de karaktertrekken van de Wildstar.
Maar ja, alleen maar parasiteren op de kennis en ervaring van een ander zit niet in mijn natuur, dus het minste wat ik kan doen is lid worden, dus dat heb ik vandaag gedaan.
Ik denk dat m'n vrouw en ik jullie allemaal wel zullen ontmoeten tijdens de ride-outs
of andere evenementen.
Tot dan, nog even de winter door, tot ziens.
Groet,
Franc, proud Wildstar owner.
- Ton van Leeuwen
- Gast
- Reactions: 143
- Contacteer:
Re: Moge we even voorstelle?
Welkom bij de gezelligste club van nederland.
See you @ the ride outs
See you @ the ride outs
0
Welkom, Frank, bij de WildStarFanclubHolland, een sfeervolle club voor Wildstar-en andere Star motoren.(sorry, Ed.) Geintje.
Een club met een grote verscheidenheid aan motoren en liefhebbers van deze motoren.
Nadruk ligt naast de motoren zeker op de sfeer binnen deze club. Ik weet zeker dat je geen spijt zult hebben van deze zet, het wordt vanzelf een verslaving.
Tot binnenkort.

Mijn Roadstar in volle glorie.
Een club met een grote verscheidenheid aan motoren en liefhebbers van deze motoren.
Nadruk ligt naast de motoren zeker op de sfeer binnen deze club. Ik weet zeker dat je geen spijt zult hebben van deze zet, het wordt vanzelf een verslaving.
Tot binnenkort.
Mijn Roadstar in volle glorie.
- Starsister
- Member
- Reactions: 156
- Contacteer:
Franc en Wilma, welkom bij deze super gezellige, stoere en lieve club motorvrienden ! Zie jullie ongetwijfeld volgend motorseizoen......
Starsister
Starsister
0
remember yesterday, dream of tomorrow but live today
SREU # 279

SREU # 279

- RockEDstar
- R.I.P.
- Reactions: 0
- Contacteer:
Welkom, Franc en Wilma. 8 januari is onze nieuwjaarsreceptie in Maarssen. Misschien een gelegenheid om reeds kennis te komen maken? En anders tot ziens bij onze eerste ride-out in 2012 ?
0
Franc en Wilma welkom bij deze
club tot ziens op één van de ride outs, treffens of nieuwjaarsreceptie.
Franc en Wilma,
Welkom bij deze geweldige club gezellige mensen. Voor je het weet ben je met het WSFH virus besmet en wil je niet anders!!
Welkom bij deze geweldige club gezellige mensen. Voor je het weet ben je met het WSFH virus besmet en wil je niet anders!!
0