Owner manuals en Service manuals

Dit forum is voor algemene en technische vragen voor de Wildstar XV-1600
Plaats reactie
Gebruikersavatar
SkyZip
Gast
Reactions:

Owner manuals en Service manuals

Bericht door SkyZip »

Tijdens het downloaden van een elektrisch diagram voor mijn Drag Star kwam ik nog wat manuals tegen voor diverse typen Star fietsen.
Ik heb deze bij elkaar gezet op mijn server en beschikbaar gesteld voor alle Members.

http://www.jojoweba.nl/star/

username: star
password: wsfh

Veel plezier ermee !
Gebruikersavatar
Leen
Gast
Reactions:

Re: Owner manuals en Service manuals

Bericht door Leen »

Thanks maar ik mis de belangrijkste de XV1600 :this: :sorry:
Gebruikersavatar
RockEDstar
Star Friend
Reactions: 0
Berichten: 2888
Lid geworden op: 03 jan 2008, 10:33
Contacteer:

Re: Owner manuals en Service manuals

Bericht door RockEDstar »

Jopio, kun je ook nog aan de manual voor de xv1900 Midnightstar/Roadliner/Stratoliner komen? Die er nu op staat is voor de Raider.
0
Gebruikersavatar
Royal Joop
Member
Reactions: 129
Berichten: 1415
Lid geworden op: 12 jan 2008, 17:50
Contacteer:

Re: Owner manuals en Service manuals

Bericht door Royal Joop »

@Ed en @Leen ik denk dat ik jullie wel kan helpen.
Als het trouwens om de onderdelennummer gaat heb ik meer informatie nodig zoals (motornr) bijv 4YP dan zal ik wel ff zoeken in mijn oude bestanden want ik had ze destijds allemaal. Stuur de info maar ff via de email of PB.
0
Royal Joop
ride BLACK NIGHT
royaljoop@chellol.nl
SREU#0168
ISRA# 16730
Gebruikersavatar
SkyZip
Gast
Reactions:

Re: Owner manuals en Service manuals

Bericht door SkyZip »

RockEDstar schreef:Jopio, kun je ook nog aan de manual voor de xv1900 Midnightstar/Roadliner/Stratoliner komen? Die er nu op staat is voor de Raider.
Staan er al op :)
Royal Joop schreef:@Ed en @Leen ik denk dat ik jullie wel kan helpen.
Als het trouwens om de onderdelennummer gaat heb ik meer informatie nodig zoals (motornr) bijv 4YP dan zal ik wel ff zoeken in mijn oude bestanden want ik had ze destijds allemaal. Stuur de info maar ff via de email of PB.
Joop, kun je degene die je nog hebt uploaden naar die site? Dan heeft iedereen er wat aan.
Gebruikersavatar
Lucske
Star Friend
Reactions: 0
Berichten: 636
Lid geworden op: 11 jan 2008, 19:22
Contacteer:

Re: Owner manuals en Service manuals

Bericht door Lucske »

SkyZip schreef:...
Joop, kun je degene die je nog hebt uploaden naar die site? Dan heeft iedereen er wat aan.
Ik had het al geprobeerd met een pdf (XV1600Vservicemanualduits) maar die is te groot: 39.2 MB

grtz,
Luc
0
Afbeelding

Afbeelding

SREU nr.: #0107
Gebruikersavatar
SkyZip
Gast
Reactions:

Re: Owner manuals en Service manuals

Bericht door SkyZip »

lucske schreef:
SkyZip schreef:...
Joop, kun je degene die je nog hebt uploaden naar die site? Dan heeft iedereen er wat aan.
Ik had het al geprobeerd met een pdf (XV1600Vservicemanualduits) maar die is te groot: 39.2 MB

grtz,
Luc
Ik heb de engelse thuis, maar ik zit nu nog op het werk, vanavond zet ik die er bij en ik zal ook de max filesize naar 50 Mb zetten.
Gebruikersavatar
SkyZip
Gast
Reactions:

Re: Owner manuals en Service manuals

Bericht door SkyZip »

Ik heb alle relevante documenten van paul ook toegevoegd aan mijn lijst, dit was een aardige aanvulling.

Ik denk dat alle modellen die in de club rondrijden nu wel vertegenwoordigd zijn in de lijst met manuals, mocht er nog iets ontbreken dan hoor ik het graag.
Iedereen mag ook zelf de documenten aanvullen, als het niet in pdf is, maak ik dat wel in orde.
Maximale grootte staat nu op 50 MB per document, totale ruimte staat nu op 200 MB, 15 documenten zijn nu aanwezig.
Gebruikersavatar
Rebel57
Star Friend
Reactions: 11
Berichten: 1766
Lid geworden op: 12 jan 2008, 00:29
Contacteer:

Re: Owner manuals en Service manuals

Bericht door Rebel57 »

Mis het recept van appeltaart
0
SREU#0157
Afbeelding


110 c.i. SUPER SIZED BIG TWIN 97 PK 209 Nm
Afbeelding
Plaats reactie