Diverse vragen '07 Roadstar Midnight Silverado

Algemene en technische zaken voor de andere Stars, zoals Bolt, Raider, Warrior, V-Max, enz..
Gebruikersavatar
Brujeria
Gast
Reactions: 6
Berichten: 23
Lid geworden op: 30 apr 2026, 18:56
Contacteer:

Re: Diverse vragen '07 Roadstar Midnight Silverado

Bericht door Brujeria »

Zoals het nu lijkt kom ik eind vd dag vandaag wel even buurten.

Droopy schreef: 19 mei 2026, 05:50 Donderdag eind van de middag
Vrijdag hele dag
Zaterdag van 10:00 tot een uur of 3 een ride out daarna zijn we weer aanwezig
Hoop je live te ontmoeten en ook je bike te bewonderen

Groet ron ( droopy)
0
Gebruikersavatar
Brujeria
Gast
Reactions: 6
Berichten: 23
Lid geworden op: 30 apr 2026, 18:56
Contacteer:

Re: Diverse vragen '07 Roadstar Midnight Silverado

Bericht door Brujeria »

Nog een vraag. Als ik op sites van verschillende onderdelenleveranciers zoek (CMSNL/motorcyclespareparts/TenKate/Goedhart) kan ik bij "selecteer je motor" nooit kiezen voor de XV1700 van 2007 want die bestaat niet in EUR. Dan kom ik automatisch bij de XV1900 uit maar die is minder identiek aan de XV1700 dan een XV1600 neem ik aan?
Voor zaken zoals remblokken enzo kan ik de XV1600 aanhouden? Of toch beter in m'n manual zoeken naar het juiste type en deze opzoeken'?
0
Gebruikersavatar
Kokkie
Bestuur
Reactions: 652
Berichten: 4108
Lid geworden op: 13 jan 2008, 07:16
Contacteer:

Re: Diverse vragen '07 Roadstar Midnight Silverado

Bericht door Kokkie »

Haha...."neem ik aan"...dat heb je helemaal goed...
Kan je dit weekend goed zien, zou leuk zijn je te ontmoeten, en zat fans dan die je van alles kunnen vertellen en/of laten zien.

Kokkie
0
Gebruikersavatar
Brujeria
Gast
Reactions: 6
Berichten: 23
Lid geworden op: 30 apr 2026, 18:56
Contacteer:

Re: Diverse vragen '07 Roadstar Midnight Silverado

Bericht door Brujeria »

Zoals gezegd kom ik einde middag/begin avond wel even buurten. Rest van het weekend wordt lastig aangezien de opa van m'n vriendin morgenmiddag ge-euthaniseerd wordt dus de focus ligt even ergens anders. (letterlijk en figuurlijk want de beste man woont in Limburg.
1
Afbeelding
Gebruikersavatar
Kokkie
Bestuur
Reactions: 652
Berichten: 4108
Lid geworden op: 13 jan 2008, 07:16
Contacteer:

Re: Diverse vragen '07 Roadstar Midnight Silverado

Bericht door Kokkie »

Sterkte kerel....

Kokkie
0
Gebruikersavatar
Brujeria
Gast
Reactions: 6
Berichten: 23
Lid geworden op: 30 apr 2026, 18:56
Contacteer:

Re: Diverse vragen '07 Roadstar Midnight Silverado

Bericht door Brujeria »

Ja, is nooit leuk natuurlijk maar de man is 92 en woonde nog op zichzelf zonder hulp en deed elk weekend nog zijn dansje en zijn borreltje. Ik zou er direct voor tekenen.
0
Gebruikersavatar
Brujeria
Gast
Reactions: 6
Berichten: 23
Lid geworden op: 30 apr 2026, 18:56
Contacteer:

Re: Diverse vragen '07 Roadstar Midnight Silverado

Bericht door Brujeria »

Aangezien de remvloeistof er kneitergeel uitkwam heb ik maar besloten geen half werk te doen qua beurt.
Het blijft een beetje puzzelen wat nu qua onderdelen gelijk is aan een XV1600 en wat echt model specifiek is maar volgens mij komt ik nu een heel eind.

Al klaar:
* Remblokken Brembo rood v+a
* Remvloeistof DOT4 v+a
* Remklauwen en zuigers gereinigd v+a
* Luchtfilter K&N YA-1704 (vervangt origineel in de behuizing.

Moet nog:
* Motorolie + filter (K&N chrome uitvoering)
* Transmissieolie
* Vorkolie +keerringen en stofringen
* Bougies
* Banden v+a (zijn in bestelling, Shinko 777 originele maten)
* Brandstoffilter

Volgens mij is ze dan wel weer aardig fris.

Edit: Typo
2
Afbeelding
Gebruikersavatar
Kokkie
Bestuur
Reactions: 652
Berichten: 4108
Lid geworden op: 13 jan 2008, 07:16
Contacteer:

Re: Diverse vragen '07 Roadstar Midnight Silverado

Bericht door Kokkie »

Goed bezig kerel :24:

Kokkie
0
Gebruikersavatar
Brujeria
Gast
Reactions: 6
Berichten: 23
Lid geworden op: 30 apr 2026, 18:56
Contacteer:

Re: Diverse vragen '07 Roadstar Midnight Silverado

Bericht door Brujeria »

Hi, hierbij even een vraag over een batwing. Ik zie dat de Memphis Shades dè batwing is. Deze zal vast beter zijn dan de Motea/Ali versies neem ik aan?
En dan qua ruitje; ik zie verschillende vormen/hoogtes. Is dit echt een kwestie van uitproberen of kan er iets richting aan gegeven worden qua hoogte t.o.v. lengte rijder? Heeft die gebogen versie nog meerwaarde qua turbulentie?
Voor 150 euro per stuk wordt trail and error wel een dure hobby namelijk...
0
Gebruikersavatar
Droopy
Member
Reactions: 151
Berichten: 231
Lid geworden op: 27 mar 2021, 07:47
Locatie: Veenendaal
Contacteer:

Re: Diverse vragen '07 Roadstar Midnight Silverado

Bericht door Droopy »

Dat is een kwestie van uitproberen
De 1 wil volledig uit de wind en de ander in de wind
Ik weet wel uit ervaring dat ik persoonlijk half uit de wind niet fijn vindt
Weet niet hoe lang je bent en welke type ruit je er nu op heb qua hoogte en we je wil bereiken ?
Welkom type badwing heb je ?
Misschien kan je even lenen van deze of gene
Ik heb helaas geen andere ruit leggen
0
Plaats reactie

Terug naar “Andere Stars”