Rising Star..

Met verslagen van de technische avonturen van "onze" Knutselsmurf Leon
Grote Wim
WSFH-Support
Reactions: 167
Contacteer:

Re: Rising Star..

Bericht door Grote Wim »

Mike,begint al aardig op een Indian te lijken alles mooi in mat zwart.Ziet er goed uit. :pompom: :stoer: :bananas:
Afbeelding
0
.
116db
.**.
SREU#0131
Afbeelding
Ik ben gek op muziek,vooral op een volle Blues en strakke Rock
Kokkie
Bestuur
Reactions: 650
Contacteer:

Bericht door Kokkie »

Volgens mij heeft Kluk-Kluk wat te hard aan de vredespijp gezogen 😆😉
2
Afbeelding
Kokkie
Bestuur
Contacteer:

Bericht door Kokkie »

Vandaag electra.
En, er kwam gezellig bezoek van een oude bekende, van ons allemaal denk ik wel.
Nouja, gezellig....
.
Afbeelding.Afbeelding
.
Samen niet zo dom bezig geweest vandaag.
Het was niet dom, maar verkeer-d-om, en je raad het al.... Het was Mr Murphy die op bezoek was 😒
WAT je verkeer-dom kan doen (links/rechts - onder/boven - rood/zwart - eerst/later - binnen/buiten) gaat de eerste keer ook verkeerd.
ALS je je soldeerbout nodig hebt, dan doetie het niet.
ALS er iets op de grond valt, dan kun je er niet bij, OF rolt het ergens heen waar je het niet terug kan vinden.
Je vindt het uiteindelijk wel terug hoor, maar... pas als je het online hebt betaald en bijbesteld.

Maargoed....knipperlichten voor gemonteerd en aangesloten.
Inclusief een audio en optische verklikker, een dubbele USB die netjes onder de batwing weggewerkt gaan worden, aansluiting met mooie stekkers voor de handvatverwarming en navigatie aansluiting en als laatste een makkelijk toegangspunt voor de accu-lader/luchtbedpomp/prospect-pakkie-opblaas apparaat 😁
Nick had wat mooie pasplaatjes geprint om de Keller-Knipperlichten mooi op de koplamp te krijgen.
.
Afbeelding.Afbeelding.Afbeelding
.
Alle bedrading (uiteindelijk) netjes aangesloten, en morgen proberen de koplamp weer fatsoenlijk in elkaar te zetten, eens kijken of ik de claxon mooi kan aansluiten, en weer eens even opruimen, want het wordt een beetje een onoverzichtelijk rommeltje.
Nou eerst even genieten van een lekkere kaasfondue met Rian en lekker op de bank een serie'tje bingen.
.
Afbeelding
.
Dan waarschijnlijk dinsdag nog een klein kapje voor de uitlaat die zwart gespoten wordt ophalen en dan kan ik verder met de uitlaat en floorboards.

Ohja....moet nog even een ander knipper-relais bestellen omdat de LED knippers heul veul te snel knipperen.

Fijn weekend....😊👍

Kokkie
2
Afbeelding
Kokkie
Bestuur
Contacteer:

Bericht door Kokkie »

Gelukt...koplamp er weer op :24:
Niet van harte, maar hij zit weer.

Toen even wat opgeruimd en aan de slag met de claxon.

Ook die zit(ten) er netjes op, en maken genoeg lawaai.
.
.
Heb ook het linker floor-board gemonteerd.

Nu ondertussen weer ff opruimen, en even uit geknutseld, tot ik weer wat spulletjes terugkrijg van de spuiter, en dan is het de bedoeling de montage van de uitlaat af te maken.

Kokkie
2
Afbeelding
Bartho
Member
Reactions: 39
Contacteer:

Bericht door Bartho »

Zo pensionado, lekker bezig !! :24:
Veel succes man :26:
Inge en Bartho
1
Afbeelding
:yahoo: Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd! :yahoo:
Knutselsmurf
Member
Reactions: 171
Contacteer:

Bericht door Knutselsmurf »

Wil je wel op een Indian lijken?? Dan moet je er gewoon 1 kopen. Ik vind dat exact hetzelfde als wanneer je een Wild/Roadstar rijd en je wilt op een Harley gaan lijken door er Harley koffers op te hangen. Maar dat is heel persoonlijk, gelukkig, ieder zijn ding. En het belangrijkste van het hele verhaal is dat een "echte" dikke V-Twin luchtgekoeld moet zijn. Ik vind dat een radiateur voor op een V-Twin echt afbreuk doen aan mijn motorbeleving, haak ik meteen af. :26: :star:
1
Afbeelding
Knutselsmurf
Member
Reactions: 171
Contacteer:

Bericht door Knutselsmurf »

Echt lekker bezig, Mike, in alle rust aan alle uitdagingen het hoofd bieden. Wordt een prachtig resultaat en wat zeker zo belangrijk is de voldoening dat je het allemaal ZELF hebt gedaan. Kan er hier van genieten...... :24:
1
Afbeelding
Kokkie
Bestuur
Contacteer:

Bericht door Kokkie »

Ja....de pijpen zitten er op :top:

Na nog wat spulletjes te hebben opgehaald bij de spuiter, daar gisteren flink mee bezig geweest
Afbeelding
.
Daar was wel wat tijd en kracht voor nodig.
Het past allemaal maar krapjes.
.
.
Ook eens de binnenkant van de pijpen bekeken.
Dit zat er in qua demping, ben benieuwd of het geluid een beetje acceptabel is...🤔
.
Afbeelding..Afbeelding
.
Verder nog wat geprutst aan het achterlicht en kwam daar wel wat nuttigs voor andere Midnight rijders tegen:
Het voorkomen van een losse knipper-licht-arm.
Niet alleen de grote, vanzelfsprekende bout moet je flink aandraaien en voorzien van een likje lock-tight, maar ook nog een ander stukje schroefdraad, verstopt in het armpje zelf, zie de foto's hieronder.
Je ontdekt dat pas als je het "binnenwerk" uit het armpje draait, dmv een combinatietang oid, want er zit geen inbus/boutje op.
En het monteren en demonteren van het achterlicht is een behoorlijke klus, dus liever maar meteen goed.
.
Afbeelding..Afbeelding
.
Vandaag een paar leuke kleine klusjes die simpel zouden moeten zijn....we zullen het zien 😄

En, de zijkoffers zijn ook in NL gearriveerd, dus die verwacht ik over een paar dagen.
Inklaringskosten totaal € 35, dat viel niet tegen, ik had iets van € 400 verwacht.
Trouwens, voor de topkoffer helemaal niks gehoord/gehad vwb inklaringskosten.

Trouwens, samenwerking met "mijn monteur" Nick, en de spuiter Sebastiaan is op z'n Brabants gemoedelijk en gezellig.
Fijn om van hun expertise gebruik te kunnen maken, goede suggesties, tips en meedenken.
Dus bij deze ook hun even in het zonnetje zetten, en wat reclame voor hun.
Mocht je "iets" hebben en het even niet binnen de club (Knutsel) kunt regelen, neem dan contact met ze op, en vertel natuurlijk even dat je van de WSFH bent :top:
.
.
Toppers.jpg
Toppers.jpg (85.52 KiB) 544 keer bekeken
3
Afbeelding
Stosh
WSFH-Support
Reactions: 96
Contacteer:

Bericht door Stosh »

Vakmannetje hoor :top: :top:
1
Afbeelding
Afbeelding

SREU#0184
Ruben
Bestuur
Reactions: 150
Contacteer:

Bericht door Ruben »

wordt een heeeele mooie motor als ik het allemaal zo lees.
1
Afbeelding
:bier: May The Best Day Of Your Past Be The Worst Day Of Your Future :bier:

SREU#1391
Plaats reactie

Terug naar “Knutsel(s) Hut”