Hallo allen......

Nieuwe forumbezoekers stellen zich hier voor. Vertel in het kort iets over jezelf en je motorfiets.
Haarlemmer
Gast
Reactions:

Hallo allen......

Bericht door Haarlemmer »

Ik ben Hans, 56 jaar en zoals mijn alias doet vermoeden en geboren en getogen Haarlemmer.
Ik had mij een paar jaar geleden al eens aangemeld op het forum maar toen ik vorige week weer eens wilde rondneuzen kon ik er niet meer op. Dus maar weer opnieuw aangemeld. Ik heb sinds een jaar of 9 een zwarte Wildstar, nog bijna helemaal standaard (op een breed stuur en longshots na) en blijf het een geweldige machine vinden. Ik rijd er, naar mijn zin, eigenlijk veel te weinig mee maar ik wil hem voor geen goud kwijt. Ik hoop op een gezellig en leerzaam verblijf op het forum.

Groetjes, Hans.
knutselsmurf
Gast
Reactions:

Re: Hallo allen......

Bericht door knutselsmurf »

Nu dan, wederom welkom hier. Op het forum is het altijd leerzaam, maar toch nog wel beperkt. Maar mogelijk zou een lidmaatschap je ook wat vaker op de motor doen zitten. Ik weet niet of je solo rijdt of met passagier, maar op beide manieren kan de club wel een zeer prettig verlengstuk zijjn van je motorbeleving.
En of je nu diep in de rechniek duikt of het houdt bij het noodzakelijk onderhoud, hier is dan ook alles te vinden. En er zitten meer leden vlak in de buurt, daar kun je natuurlijk altijd mee op pad. Want samen een lekker stuk gaan rijden met gelijke motoren is heerlijk om te doen.
MOD
Gast
Reactions: 1
Contacteer:

Bericht door MOD »

Welkom in ons gezellige midden :24:
0
SREU#0001
"Die kleine Grüne" aka "The Lizz"
:sterk: 103 PK 183 NM :top:
Zwarzenekkerdt
WSFH-Support
Reactions: 52
Contacteer:

Bericht door Zwarzenekkerdt »

Welkom
!
0
Met groeten,

Zwarzenekkerdt

All that matters doesn't mean a thing without love for the sake of life....
Grote Wim
WSFH-Support
Reactions: 167
Contacteer:

Bericht door Grote Wim »

Welkom bij de WSFH.
0
.
116db
.**.
SREU#0131