To Wildstar or not to....
Re: To Wildstar or not to....
Gefeliciteerd! Was een paar dagen stil, in de rimboe van Borneo 4 dagen geen internet.
Mooi dat het gelukt is, vanaf 24 juli kan ik hem bekijken!
Mooi dat het gelukt is, vanaf 24 juli kan ik hem bekijken!
Hoppa de eerste 280 km staan erbij!
topic kan aangepast worden naar to WIldstar!
topic kan aangepast worden naar to WIldstar!
En weer terug, prima rondje weer. Even een andere helm erbij gehaald voor in de zomer.
En het lidmaatschap formulier op de post gedaan
Nu moet ie vandaag of morgen weer schoon...
En het lidmaatschap formulier op de post gedaan
Nu moet ie vandaag of morgen weer schoon...
Ja, dat is bij mij altijd de gevoelige snaar, zo,n klasiek ogende cruiser moet wel weer netjes de weg op. Nu heb ik daar gelukkig de tijd en de plek voor, dus dat is voor mij een hobby er bij. En het duurt altijd erg lang. Zit voor aan de straat, onder de carport in de zon en er wordt net zoveel tijd besteed aan goede gesprekken met de rest van het dorp als daadwerkelijk poetsen.
En af en toe gaat het verder als poetsen, zeker na zo,n 6 of 7 weken vakantie in het zuiden van Europa.
Zo bij vertrek.

En zo na terugkeer, minimaal 1x per seizoen

En af en toe gaat het verder als poetsen, zeker na zo,n 6 of 7 weken vakantie in het zuiden van Europa.
Zo bij vertrek.
En zo na terugkeer, minimaal 1x per seizoen
Ha mooi werk! Ik dat hoop ik ook nog te leren.
Ik heb gelukkig ook de tijd en ruimte, en kan de star gewoon binnen laten staan mocht dat qua weer nodig zijn.
Als je dat weer gaat doen, dan kom ik wel even langs om te helpen/ kijken
Ik heb gelukkig ook de tijd en ruimte, en kan de star gewoon binnen laten staan mocht dat qua weer nodig zijn.
Als je dat weer gaat doen, dan kom ik wel even langs om te helpen/ kijken
Altijd welkom hier, en je loopt de kans dat er meer zitten. En sleutelen aan een Wildstar is niet moeilijk, ook daar hebben de Japanners goed over nagedacht, althans de Yamaha- Japanners. Ik heb dat ook wel eens anders gezien en ervaren bij andere merken.
Zo en nu dan ook echt lid, en een rood kleurtje!