Overstap!

Nieuwe forumbezoekers stellen zich hier voor. Vertel in het kort iets over jezelf en je motorfiets.
Joost
Gast
Reactions:

Overstap!

Bericht door Joost »

Hallo allemaal.
Ik ben Joost Meier 54 jaar en rijd motor vanaf mijn 19 jaar.
Twee weken geleden heb ik de beslissing genomen om over te stappen van Suzuki Intruder (1400) :star: naar Yamaha Roadstar.
Wat een verschil. Had ik veel eerder moeten doen.
Gisteren ontdekte ik wel een klein probleempje.
De benzinemeter werkt niet zoals dat zou moeten. De naald stond op leeg maar het lampje ging niet branden. Voor de zekerheid maar wel getanked. Er ging maar 11 liter is.
Is dit een vaker voorkomend probleem en is hier een oplossing voor?

Gr. Joost
Kokkie
Bestuur
Reactions: 650
Contacteer:

Re: Overstap!

Bericht door Kokkie »

De aanwijzer heeft even de tijd nodig. Na een paar minuten zou hij goed moeten aanwijzen.

Kokkie
0
Bartman
Member
Reactions: 148
Contacteer:

Bericht door Bartman »

Sinds ik mijn motor aan de achterkant verlaagd heb, het zelfde probleem. Ik rijdt zelf alti jd op de dagteller met de wetenschap van 4 ltr reserve
0
Groeten Bartman.
Drive wise - drive Wildstar.

SREU#0222
Afbeelding
Herberd Prinsen
Gast
Reactions:

Bericht door Herberd Prinsen »

bartman schreef: 22 mei 2018, 20:13 Sinds ik mijn motor aan de achterkant verlaagd heb, het zelfde probleem. Ik rijdt zelf alti jd op de dagteller met de wetenschap van 4 ltr reserve
Ik doe het zelfde
knutselsmurf
Gast
Reactions:

Bericht door knutselsmurf »

De meternaald ligt meestal al helemaal dood naar lnks voordat net lampje gaat branden. Ik zou zeggen, kannetje met 5 liter benzine achterop en rijden. Weet je het meteen voor de toekomst. En ja, elke nieuwe motor is weer anders!
Plaats reactie

Terug naar “Even voorstellen”