aankomende Wildstar-piloot?

Nieuwe forumbezoekers stellen zich hier voor. Vertel in het kort iets over jezelf en je motorfiets.
Ouweruiter
Gast
Reactions: 0
Contacteer:

aankomende Wildstar-piloot?

Bericht door Ouweruiter »

Dag allemaal,

Ik ben voornemens om mijn ouwe FLH van '78 te verkopen en de opbrengst ervan te gaan gebruiken om een betrouwbaarder tweewieler aan te schaffen en te "verbobberen". Mijn FLH dat (het verbobberen!) aan doen kost weer een pak geld en eigenlijk is het zonde, want hij ziet er geweldig uit zoals hij nu is. Het is alleen wel een Harley hè :bloos: In mijn speurtocht op het internet daarnaar, struikelde ik over de Yamaha Wildstar. Talloze filmpjes bekeken en een proefrit op een redelijk standaard exemplaar.....en ik ben helemaal om! Wat maakt zo'n ding een stappen zeg! Alles onder het mom van: "wel de klappen, maar niet de kuren!" moet "opa" het veld gaan ruimen voor een Wildstar. Nu maar hopen dat ik alles tussen de €8.000,- en €10.000,- ga toucheren, want dan kan er na aanschaf meteen de nodige aanpassingen gedaan gaan worden. Vooruitlopend hierop meteen maar aangemeld voor dit forum om jullie advies te vragen waar op te letten bij aanschaf. Zijn er bepaald zaken die aandacht verdienen bij aanschaf?

Vers lid Eric.
0
Grote Wim
WSFH-Support
Reactions: 167
Contacteer:

Re: aankomende Wildstar-piloot?

Bericht door Grote Wim »

Eric,ik ga niet over techniek daar zijn ander personen voor binnen de club.Ik kan je wel zeggen dat de Wildstar super betrouwbaar zijn.Zelf 14 jaar opgereden en 105.000 km afgelegd met heel veel plezier me nooit in de steek gelaten.Sinds een paar maanden overgegaan op een Roadstar 1700cc geweldige motor inmiddels al weer 4500 km afgelegd met heel veel plezier.Heb trouwens een hele mooie zien staan op marktplaats met slechts 3100km op de teller ongelofelijk dus nieuw.
https://www.marktplaats.nl/a/motoren/mo ... =lr&pos=25
0
.
116db
.**.
SREU#0131
Afbeelding
Ik ben gek op muziek,vooral op een volle Blues en strakke Rock
Ouweruiter
Gast
Contacteer:

Hé Grote Wim,

Dank voor je reactie! Die Wildstar had ik inderdaad zien staan op MP. Ik aas echter op een andere, namelijk één die te koop staat bij Domburg motoren in Nieuwkoop. Die heeft een 240 achterwiel conversie erop zitten. Dan alleen nog een halve ape erop, de elektriek en de gaskabel door die eerder genoemde halve ape, kleine koplamp, de standaard treeplanken erop, het achterspatbord vlak en inkorten tot iets voorbij het hoogste punt, sidemount kentekenplaat en vervolgens nog een lekker saai zwart kleurtje over geheel! Tjezus,...veel cooler dan dat wordt het niet!

Eric
0
Ouweruiter
Gast
Contacteer:

....alleen eerst nog even van "opa" af voor een goeie prijs!
0
Leen
Gast
Reactions:

Bericht door Leen »

Welkom bij deze club Eric, zoals Wim al opperde er zijn genoeg techneuten die volledig verbouwen binnen de club, er zit er o.a. een in Biddinghuizen die reeds meerdere projecten onder handen heeft genomen en je zeker van advies kan dienen. Misschien heb je zijn motor eens in de bigtwin zien staan, zijn nickname is Knutsel hoe toepasselijk. Maar er zijn er meer binnen de club.
WSFH Fanshop
Gast
Reactions:

Bericht door WSFH Fanshop »

Welkom Eric,

bij deze club als je zin hebt breng eens een bezoekje aan de webpagina van de Fanshop voor o.a. aangeboden WSFH artikelen maar ook gebruikte onderdelen van fans.
Als je jezelf daarop registreert kun je jezelf ook abonneren op de nieuwsbrief, handig om op de hoogte te blijven als er iets nieuws wordt geplaatst of andere zaken die voor de fans interessant kunnen zijn.

http://www.wsfh.nl/fanshop/

Zodra je als member geregistreerd staat kun je voor uitleg terecht op: Hoe te bestellen

veel plezier bij de club,
knutselsmurf
Gast
Reactions:

Bericht door knutselsmurf »

Wildstar heeft eigenlijk geen "kuren". Is een superbetrouwbare motor, waar alle slijtage onderdelen nog volop verkrijgbaar zijn tegen normale of zelfs lage prijzen.
Er zijn er binnen de club, waarvan ook de mijne, ruimschoots over de 100.000 km gaan zonder problemen. Dus voor mij geen andere motor. Het zijn geen stuurwonderen, maar dit doet hij met gemak.

Hij komt overal boven, op je gemak.
Ouweruiter
Gast
Contacteer:

Hé Knutsel,

Dat van die slijtagedelen was me ook al opgevallen ja. Ik las bijvoorbeeld ergens dat iemand zijn originele koppeling vervangen had voor eentje van Barnett. Da's een bekende aftermarket leverancier voor HD. Ook bedrijven als Custom Chrome, Highway Hawk, Screaming Eagle (ook allemaal toeleveranciers voor van alles voor HD) hebben van alles voor allerlei types Star motorcycles. Ik vermoed dat ik een heel eind ga komen met m'n gedroomde project!

Eerst maar 's van "opa" af. Dat wordt al een hele uitdaging!
0
Keesie
Gast
Reactions: 3
Contacteer:

Bericht door Keesie »

Is opa dan nog zoveel waard?...ben benieuwd...
0
SREU#0456
Afbeelding

You can t always get what you want
But if you try sometime you just might find you get what you need...
Elfomonte
R.I.P.
Reactions: 36
Contacteer:

Bericht door Elfomonte »

welkom eric eindelijk weer iemand uit N.Holland erbij.
goede keus hoor voor de wildstar.
prima motor en je komt terecht in een prima club.
groet bert :star: en succes met de verkoop van de harley.
0
Plaats reactie

Terug naar “Even voorstellen”