Yeah... heb een Royal Star :-)

Nieuwe forumbezoekers stellen zich hier voor. Vertel in het kort iets over jezelf en je motorfiets.
knutselsmurf
Gast
Reactions:

Re: Yeah... heb een Royal Star :-)

Bericht door knutselsmurf »

Goed bezig, Carel, de wind er onder houden!!
Leen
Gast
Reactions:

Bericht door Leen »

Hoi Aad weer een Brabo erbij dat gaat weer leuk worden, zoals al vermeld gewoon lid worden daar krijg je geen spijt van, maar pas op eenmaal besmet met het WSFH virus dan kom je er moeizaam vanaf.
Misschien leuk om onze Brabo ride out mee te rijden dan ontmoet je gelijk een hoop fans en kun je de sfeer proeven.
Ook ons treffen in Nijverdal is een aanrader daar ontmoet je dan erg veel Fans en is altijd gezellig, tot ziens op een van de ride outs of treffens.
WSFH Fanshop
Gast
Reactions:

Bericht door WSFH Fanshop »

Welkom Aad,

bij deze club als je zin hebt breng eens een bezoekje aan de webpagina van de Fanshop voor o.a. aangeboden WSFH artikelen maar ook gebruikte onderdelen van fans.
Als je jezelf daarop registreert kun je jezelf ook abonneren op de nieuwsbrief, handig om op de hoogte te blijven als er iets nieuws wordt geplaatst of andere zaken die voor de fans interessant kunnen zijn.

http://www.wsfh.nl/fanshop/

Zodra je als member geregistreerd staat kun je voor uitleg terecht op: Hoe te bestellen

veel plezier bij de club,
Dries
Member
Reactions: 138
Contacteer:

Bericht door Dries »

Welkom bij deze mooie club :star: :star:
0
mvg
Gerard

:24:

SREU#0113

Afbeelding
RockEDstar
R.I.P.
Reactions: 0
Contacteer:

Bericht door RockEDstar »

Hoi, Aad. Welkom. Heb zelf 4 jaar op een RS gereden, 4 jaar op een WS en nu 9 jaar op een MS1900. Stuk voor stuk comfortabele motoren. Misschien tot de 21=ste?
0
Elfomonte
R.I.P.
Reactions: 36
Contacteer:

Bericht door Elfomonte »

hallo Aad veel plezier met de royal star heb er ook een jaar met veel plezier op gereden voor ik de switch naar de wildstar maakte
groet bert :star:
0
dellenoy
Gast
Reactions:

Bericht door dellenoy »

Zo... ik heb het scherm besteld Knutselsmurf. Mijn huidige scherm kon ik nog 6 cm hoger zetten door nieuwe gaten te boren. Ziet er niet uit natuurlijk, maar totdat het nieuwe scherm er is, is het wel een verbetering. Nu afwachten op de post :-) Bedankt voor deze tip!!! ... Nu nog lid worden ... :-)
knutselsmurf
Gast
Reactions:

Bericht door knutselsmurf »

Nog een tip. Als je achter je grote scherm zit heb je geen turbulentie meer vanaf de bovenkant. Nu rijd ik niet zo hard, maar met 80/100km/u heb je nog wel steeds de wind die van onder komt. Dat kun je een beetje elimineren door er Lowers op te schroeven. Heeft ook nog wel wat sierwaarde voor de diverse rijders. Voor mij in ieder geval wel.
Hier een review van deze Lowers.
http://www.roadstarmagazine.com/2004/08 ... rs-review/

Zo zitten ze op de Star, mooi onder het grote scherm

Star-logo in de platen gegraveerd, hoogglans gepolijste RVS dekplaten.
Plaats reactie

Terug naar “Even voorstellen”