Even voorstellen
Even voorstellen
Hallo star fans!
Mijn naam is steijn en rijd een wildstar 1600 uit 2001 km-stand 60.500
Dit forum lijkt mij super handig om tips,trucs en kennis op te doen en informatie met elkaar uit te wisselen
Mvg SteijnAMCF
Mijn naam is steijn en rijd een wildstar 1600 uit 2001 km-stand 60.500
Dit forum lijkt mij super handig om tips,trucs en kennis op te doen en informatie met elkaar uit te wisselen
Mvg SteijnAMCF
Re: Even voorstellen
Welkom steijn bij dit stel prachtige mensen
0
Groeten Bartman.
Drive wise - drive Wildstar.
SREU#0222

Drive wise - drive Wildstar.
SREU#0222

Dat is het ook, Steijn. Ik zie in je bijschrift dat je al lid geworden bent. Vraag, is dat ook zo, want soms gaat er op het forum iets mis.
Ik altijd nieuwsgierig in welke hoek van Nederland je woont, dit voor toekomstige ontmoetingen.
Ik altijd nieuwsgierig in welke hoek van Nederland je woont, dit voor toekomstige ontmoetingen.
Welkom op het forum Steijn.
Nu nog snel lid worden. Dit jaar krijg je er dan gratis bij.
Voor verdere details zie onze website.
@Knutsel:
Hij is "gast" op het forum, en (nog) geen lid van de club. Op het moment dat iemand echt lid is van de club veranderd zijn status naar "member".
De forumsoftware meld echter dat hij "lid" is van het forum, maar dat heeft niets met lidmaatschap van de club te maken. Snap dat dat een beetje verwarring oplevert.
Voor de lijst met alle "echte leden" zie onze website
Kokkie
Nu nog snel lid worden. Dit jaar krijg je er dan gratis bij.
Voor verdere details zie onze website.
@Knutsel:
Hij is "gast" op het forum, en (nog) geen lid van de club. Op het moment dat iemand echt lid is van de club veranderd zijn status naar "member".
De forumsoftware meld echter dat hij "lid" is van het forum, maar dat heeft niets met lidmaatschap van de club te maken. Snap dat dat een beetje verwarring oplevert.
Voor de lijst met alle "echte leden" zie onze website
Kokkie
0
- Elfomonte
- R.I.P.
- Reactions: 36
- Contacteer:
welkom steijn en iid er valt hier een hoop op te steken.
en zeker als je lid bent van deze prachtige club.
groet bert
en zeker als je lid bent van deze prachtige club.
groet bert
0