Vraagje,
Volgens de beschrijving van mijn hypercharger Pro-R moet ik:
De mainjet veranderen naar 205,needle met 1 shim omhoog en Pilot air bleed vervangen voor 1.5
Nus is mijn vraag: De pilot jet blijft ongewijzigd en ik moet de PMS 2 slagen uit draaien.
Ik kan me herinneren dat er ergens gesproken werd,dat je beter de Pilot jet kan vervangen voor 37,5
Kan iemand dit bevestigen?
IK wil zo dicht mogelijk tegen de juiste afstelling zitten aangezien de fiets pas over 2 a 3 weken op de bank kan voor een run.
Wederom een hypercharger vraag
Re: Wederom een hypercharger vraag
Toen ik mijn hypercharger monteerde werd mij dat hier inderdaad wel geadviseerd!
0
Re: Wederom een hypercharger vraag
Ja precies,
Alleen staat het niet in de beschrijving en ik kan het nergens meer terug vinden.
Volgens mij had het te maken, dat de PMS minder uitgeschroefd hoeft te worden.
Gaat trouwens wel om de 1600 bij mij en niet de 1700...
Alleen staat het niet in de beschrijving en ik kan het nergens meer terug vinden.
Volgens mij had het te maken, dat de PMS minder uitgeschroefd hoeft te worden.
Gaat trouwens wel om de 1600 bij mij en niet de 1700...
0
Re: Wederom een hypercharger vraag
Er zijn binnen de club een aantal Hyprcharcher Specialisten, waaronder volgens mij onze voorzitter.
Dus een bevestiging van jullie spoor zal spoedig volgen.
Zelf rijd ik met een Twin Air filter en ook met een 37.5 pilot.
Dus een bevestiging van jullie spoor zal spoedig volgen.
Zelf rijd ik met een Twin Air filter en ook met een 37.5 pilot.
Re: Wederom een hypercharger vraag
Volgens mij zijn het specialisten in alle aspecten haha.
Vanavond na mijn werk ga ik er mee verder en denk dat ik ook naar 37.5 ga. Nu is alleen de vraag....hoeveel slagen moet PMS dan hebben als uitgangspunt:-)
Vanavond na mijn werk ga ik er mee verder en denk dat ik ook naar 37.5 ga. Nu is alleen de vraag....hoeveel slagen moet PMS dan hebben als uitgangspunt:-)
0
Re: Wederom een hypercharger vraag
Normaal gaan we starten bij 2,5 slag, stationair iets hoger zetten. Dan hoor je het verloop van je toerental beter.
Re: Wederom een hypercharger vraag
De fiets net geprobeerd maar loopt nog niet helemaal lekker.
Stationair is goed, maar bij gasgeven even inhouden. Daarna pakt hij wel fel op.
Met choke een klein beetje uit pakt hij wel meteen op.
Ik heb trouwens de standaard naald met 1 shim verhoogd.
Ik weet niet of ik toch naar de nieuwe naald moet.
Uitlaat knalt ook veel meer, zeker bij gas loslaten.
Jeroen vd meer net gebeld, maar onze agenda's lopen contra, dus voorlopig zit een afspraak bij hem er niet in
Stationair is goed, maar bij gasgeven even inhouden. Daarna pakt hij wel fel op.
Met choke een klein beetje uit pakt hij wel meteen op.
Ik heb trouwens de standaard naald met 1 shim verhoogd.
Ik weet niet of ik toch naar de nieuwe naald moet.
Uitlaat knalt ook veel meer, zeker bij gas loslaten.
Jeroen vd meer net gebeld, maar onze agenda's lopen contra, dus voorlopig zit een afspraak bij hem er niet in
0