Rockbiker is er ook bij
Rockbiker is er ook bij
Hoi allemaal,
Ik ben Gerrit 53 jaartjes jong, gehuwd en kom uit het friese Wolvega
Sinds 3 jaar ben ik eigenaar van een prachtige Wildstar uit 1999 en heb al flink wat kilometers gemaakt
Vorig jaar heb ik in Balkbrug al met een aantal van jullie kennis mogen maken
Deze week ben ik lid geworden en zal in Nijverdal mijn eerste Ride-out mee rijden
Ik hou van heerlijke rockmuziek(ook mijn buren inmiddels) vandaar Rockbiker
Groet,
Gerrit
Ik ben Gerrit 53 jaartjes jong, gehuwd en kom uit het friese Wolvega
Sinds 3 jaar ben ik eigenaar van een prachtige Wildstar uit 1999 en heb al flink wat kilometers gemaakt
Vorig jaar heb ik in Balkbrug al met een aantal van jullie kennis mogen maken
Deze week ben ik lid geworden en zal in Nijverdal mijn eerste Ride-out mee rijden
Ik hou van heerlijke rockmuziek(ook mijn buren inmiddels) vandaar Rockbiker
Groet,
Gerrit
Re: Rockbiker is er ook bij
Welkom, Gerrit. Je zult dan waarschijnlijk ook Jaap en Eelkje wel kennen, beide Star rijders en woonachtig, jawel, in Wolvega.
Ga je ontmoeten in Nijverdal.
Ga je ontmoeten in Nijverdal.
Welkom Gerrit leuk dat je jezelf hebt aangemeld tot op het treffen de koffie staat klaar
Welkom Gerrit,
bij deze club als je zin hebt breng eens een bezoekje aan de webpagina van de Fanshop voor o.a. aangeboden WSFH artikelen maar ook gebruikte onderdelen van fans.
Als je jezelf daarop registreert kun je jezelf ook abonneren op de nieuwsbrief, handig om op de hoogte te blijven als er iets nieuws wordt geplaatst of andere zaken die voor de fans interessant kunnen zijn.
http://www.wsfh.nl/fanshop/
Zodra je als member geregistreerd staat kun je voor uitleg terecht op: Hoe te bestellen
veel plezier bij de club,
bij deze club als je zin hebt breng eens een bezoekje aan de webpagina van de Fanshop voor o.a. aangeboden WSFH artikelen maar ook gebruikte onderdelen van fans.
Als je jezelf daarop registreert kun je jezelf ook abonneren op de nieuwsbrief, handig om op de hoogte te blijven als er iets nieuws wordt geplaatst of andere zaken die voor de fans interessant kunnen zijn.
http://www.wsfh.nl/fanshop/
Zodra je als member geregistreerd staat kun je voor uitleg terecht op: Hoe te bestellen
veel plezier bij de club,
- Elfomonte
- R.I.P.
- Reactions: 36
- Contacteer:
hallo gerrit welkom bij deze club, veel rij plezier met de wildstar.
groet bert
groet bert
0
Van harte welkom!
0
Groet'n,
Rene
Loat mer kuuln, 't löp wa lös!!
SREU#0177
Rene
Loat mer kuuln, 't löp wa lös!!