Ff voorstellen albatros
Ff voorstellen albatros
Hoi
Jaar geleden weer opgestapt op een wildstar. Helemaal super. Ik woon en rij in zuid limburg eifel en ardennen om de hoek.
Wil mijn fiets wat oppimpen andere uitlaat v&h open longshots etc. Dus ik dacht dit forum is the place to be!
Jaar geleden weer opgestapt op een wildstar. Helemaal super. Ik woon en rij in zuid limburg eifel en ardennen om de hoek.
Wil mijn fiets wat oppimpen andere uitlaat v&h open longshots etc. Dus ik dacht dit forum is the place to be!
0
Re: Ff voorstellen albatros
Welkom, Albatros, en inderdaad, dit forum is "The place to be". En als lid gaat er helemaal een nieuwe wereld voor je open. Gezellige club, veel samen rijden, weekends en op zijn tijd een feestje. En niet te vergeten de zeer uitgebreide technische kennis en handjes binnen deze club.
welkom bij de club Albatros!.
goede keus deze club, we zullen je vast wel zien bij ride outs, of andere activiteiten!
goede keus deze club, we zullen je vast wel zien bij ride outs, of andere activiteiten!
0
Ben a.k.a Huskey

SREU#0549

SREU#0549
- Zwarzenekkerdt
- WSFH-Support
- Reactions: 52
- Contacteer:
Welkom!
0
Met groeten,
Zwarzenekkerdt
All that matters doesn't mean a thing without love for the sake of life....
Zwarzenekkerdt
All that matters doesn't mean a thing without love for the sake of life....
Welkom bij deze club Albatros nog even lid worden en je kunt van een hoop kennis genieten.
Wat een warm welkom toffe gasten die starfans!
Eigenlijk wil ik mijn fiets helemaal laten nakijken. Zijn er mensen in de club die dat doen uitereraard tegen een passende vergoeding en het liefst ergens in the south
Eigenlijk wil ik mijn fiets helemaal laten nakijken. Zijn er mensen in de club die dat doen uitereraard tegen een passende vergoeding en het liefst ergens in the south
0