ff voorstellen; De Beek a.k.a. Captain Haddock
ff voorstellen; De Beek a.k.a. Captain Haddock
Hallo,
Mijn naam is Dennis Beekink (De Beek a.k.a. Captain Haddock), ik ben 55 jaar.
Ik woon in Heeswijk-Dinther en heb om te compenseren voor de paardenhobby van mijn vrouw en 2 (volwassen) kinderen sinds mei 2015 een Wildstar met V&H longshots hs uit 1999 op stal!
Ik heb al veel kilometers gemaakt de afgelopen maanden en vind het elke dag genieten, wat een geweldige machine!
Deze week ga ik mijn lidmaatschap in orde maken en hoop jullie snel een keer te ontmoeten.
Grtz. De Beek
Mijn naam is Dennis Beekink (De Beek a.k.a. Captain Haddock), ik ben 55 jaar.
Ik woon in Heeswijk-Dinther en heb om te compenseren voor de paardenhobby van mijn vrouw en 2 (volwassen) kinderen sinds mei 2015 een Wildstar met V&H longshots hs uit 1999 op stal!
Ik heb al veel kilometers gemaakt de afgelopen maanden en vind het elke dag genieten, wat een geweldige machine!
Deze week ga ik mijn lidmaatschap in orde maken en hoop jullie snel een keer te ontmoeten.
Grtz. De Beek
Re: ff voorstellen; De Beek a.k.a. Captain Haddock
welkom aldus
Runner Adri
Runner Adri
Welkom, Dennis, je bent hier aan het juiste adres. Er staan hier ook nogal wat Wildstars, maar nog niet allemaal op stal. En ons aandeel in Brabant is ruim, dus altijd wel mederijders in de buurt.
Zelf het Brabantse land al geruime tijd verlaten en nu woonachtig in Flevoland.
Zelf het Brabantse land al geruime tijd verlaten en nu woonachtig in Flevoland.
Dennis Welkom, in de motorenwereld.
Jij schrijft paardenhobby van vrouw en kinderen, maar volgens mij is het iets meer als een hobby.
Volgens mij is je dochter niet de minste in de paardenwereld.
Jij schrijft paardenhobby van vrouw en kinderen, maar volgens mij is het iets meer als een hobby.
Volgens mij is je dochter niet de minste in de paardenwereld.
0
Staffy

Old soldiers never die, they just fade away.

Old soldiers never die, they just fade away.
Klopt idd Staffy, mijn dochter Robin is sinds 2010 professioneel bezig in de paardensport als trainer van paarden en instructeur en als ruiter op subtop-niveau. Gelukkig heb ik een box kunnen claimen voor mijn Wildstar!
Hee Dennis....welkom bij ons cluppie.
En nog een brabander ook! Da wordt weer gezellig ...en tijd zat over een paar maandjes volgens mij...Kende Lekker Motorrije..
Hopelijk zien we elkaar snel een keertje, een prachtige ride-out op 20 september omgeving Hoogeveen en een super leuk weekendje 2 t/m 4 oktober in Maasbree hebben we in ieder geval nog voor de boeg.
Dus snel ff dat lidmaatschap regelen, volgens mij krijg je dit jaar er nog gratis bij....ik zou zeggen..."Take Action.."
Kokkie
En nog een brabander ook! Da wordt weer gezellig ...en tijd zat over een paar maandjes volgens mij...Kende Lekker Motorrije..
Hopelijk zien we elkaar snel een keertje, een prachtige ride-out op 20 september omgeving Hoogeveen en een super leuk weekendje 2 t/m 4 oktober in Maasbree hebben we in ieder geval nog voor de boeg.
Dus snel ff dat lidmaatschap regelen, volgens mij krijg je dit jaar er nog gratis bij....ik zou zeggen..."Take Action.."
Kokkie
0
Welkom captain Haddock