Even voorstellen, Broezer
Even voorstellen, Broezer
Hallo allemaal,
Mijn naam is Jan Ligtlee, 53 jaar en getrouwd met Greetje en we hebben 2 (volwassen) kinderen. We zijn woonachtig in Appingedam in de mooie provincie Groningen. Sinds 21-06-2015 ben ik trotse eigenaar van een Yamaha Wilstar uit het jaar 2000 met maar 18 k op de teller, inmiddels heb ik vele km gereden en ja met een geweldige rijervaring! Ik ben member geworden van WSFH sinds 19-08-2015 en hoop aan veel activiteiten deel te kunnen nemen en ervaringen te kunnen delen!
Mijn nickname Broezer komt uit het Gronings gezegde "Nait soezen mor broezen, Nait soezen, Deurbroezen!!!
Hoop jullie snel te ontmoeten!
met vriendelijke groet,
Jan / Broezer
Mijn naam is Jan Ligtlee, 53 jaar en getrouwd met Greetje en we hebben 2 (volwassen) kinderen. We zijn woonachtig in Appingedam in de mooie provincie Groningen. Sinds 21-06-2015 ben ik trotse eigenaar van een Yamaha Wilstar uit het jaar 2000 met maar 18 k op de teller, inmiddels heb ik vele km gereden en ja met een geweldige rijervaring! Ik ben member geworden van WSFH sinds 19-08-2015 en hoop aan veel activiteiten deel te kunnen nemen en ervaringen te kunnen delen!
Mijn nickname Broezer komt uit het Gronings gezegde "Nait soezen mor broezen, Nait soezen, Deurbroezen!!!
Hoop jullie snel te ontmoeten!
met vriendelijke groet,
Jan / Broezer
Re: Even voorstellen
Hee Jan,
Welkom bij ons cluppie.
Misschien leuk om ons ook eens in het echt mee te maken.
We hebben binnenkort weer een leuk en gezellig evenement in Maasbree, HIER meer info.
Nou, tot snel in ieder geval,
Kokkie
Welkom bij ons cluppie.
Misschien leuk om ons ook eens in het echt mee te maken.
We hebben binnenkort weer een leuk en gezellig evenement in Maasbree, HIER meer info.
Nou, tot snel in ieder geval,
Kokkie
0
Re: Even voorstellen, Broezer
Welkom bij de club Jan!!
Grt. Stitch
Grt. Stitch
0
Old bikers never die, they only smell that way...
Michiel

Michiel

Welkom bij de club, weer versterking uit het hoge noorden, zie je wel bij een ride-out
Runner Adri
Runner Adri
welkom bij de club Jan. komt maar eens met broezen!!!
0
Ben a.k.a Huskey

SREU#0549

SREU#0549