Ook maar even voorstellen dan...Rdinandt
Ook maar even voorstellen dan...Rdinandt
Ik ben Ralph, 40 jaar wonende in het mooie Eelde. Verhuist vanuit Nijmegen een jaar geleden vanwege de komst van mijn zoon Ties (inmiddels net een jaar geworden). Deze week alle papieren toegestuurd en heb de contributie betaald, dus nog ff en officieel lid hier.
Gisteren het genoegen gehad om kennis te maken met Sander (aka Sjander) en via mail met Jasper uit Wolvega. Met zeer grote dank aan Sander zijn vance en hines longshots HS overgenomen. Nu aan het kijken voor een luchtfilter, zit te denken aan YA-1699 ( via forum op gekomen) en dynojet setje voor de afstelling.
Als laatste ervoor zorgen dat het erop komt, ben helaas zelf niet handig, maar begrijp al vanuit verhalen dat er veel bereidwillige mensen zijn die me zouden willen helpen, zoals Sander al heeft aangegeven.
Ik hoop snel mee te kunnen met een ride-out of iets dergelijks om eens nader contact te maken met éénieder.
Groet Ralph
Gisteren het genoegen gehad om kennis te maken met Sander (aka Sjander) en via mail met Jasper uit Wolvega. Met zeer grote dank aan Sander zijn vance en hines longshots HS overgenomen. Nu aan het kijken voor een luchtfilter, zit te denken aan YA-1699 ( via forum op gekomen) en dynojet setje voor de afstelling.
Als laatste ervoor zorgen dat het erop komt, ben helaas zelf niet handig, maar begrijp al vanuit verhalen dat er veel bereidwillige mensen zijn die me zouden willen helpen, zoals Sander al heeft aangegeven.
Ik hoop snel mee te kunnen met een ride-out of iets dergelijks om eens nader contact te maken met éénieder.
Groet Ralph
0
Re: Ook maar even voorstellen dan
Welkom Ralph,
bij deze club als je zin hebt breng eens een bezoekje aan de webpagina van de Fanshop voor o.a. aangeboden WSFH artikelen maar ook gebruikte onderdelen van fans.
Als je jezelf daarop registreert kun je jezelf ook abonneren op de nieuwsbrief, handig om op de hoogte te blijven als er iets nieuws wordt geplaatst of andere zaken die voor de fans interessant kunnen zijn.
http://www.wsfh.nl/fanshop/
Zodra je als member geregistreerd staat kun je voor uitleg terecht op: Hoe te bestellen http://wsfh.nl/phpBB2012/viewtopic.php?f=98&t=3506
veel plezier bij de club,
bij deze club als je zin hebt breng eens een bezoekje aan de webpagina van de Fanshop voor o.a. aangeboden WSFH artikelen maar ook gebruikte onderdelen van fans.
Als je jezelf daarop registreert kun je jezelf ook abonneren op de nieuwsbrief, handig om op de hoogte te blijven als er iets nieuws wordt geplaatst of andere zaken die voor de fans interessant kunnen zijn.
http://www.wsfh.nl/fanshop/
Zodra je als member geregistreerd staat kun je voor uitleg terecht op: Hoe te bestellen http://wsfh.nl/phpBB2012/viewtopic.php?f=98&t=3506
veel plezier bij de club,
Hoi Ralph, welkom bij dit clubje daar zul je geen spijt van krijgen maar ik vermoed dat Sander je al genoeg verteld heeft.
Er zitten inderdaad een aantal handige jongens in deze club die je zeker kunnen helpen.
Tot ziens op een van de ride outs of treffens
Er zitten inderdaad een aantal handige jongens in deze club die je zeker kunnen helpen.
Tot ziens op een van de ride outs of treffens
Goed bezig Ralph, niet alleen de uitlaten maar ook aan de voorkant gedacht .... Dat ga je merken in de performance ....
Van harte welkom! Ga je zekers geen spijt van krijgen 
0
Groet'n,
Rene
Loat mer kuuln, 't löp wa lös!!
SREU#0177
Rene
Loat mer kuuln, 't löp wa lös!!
SREU#0177
- Elfomonte
- R.I.P.
- Reactions: 36
- Contacteer:
ralph, van harte welkom.
je bent lid geworden van een hele mooie club.
daar ga je in de loop van de tijd zeker achterkomen
groet bert
je bent lid geworden van een hele mooie club.
daar ga je in de loop van de tijd zeker achterkomen
groet bert
0
Hoi Ralph,
Welkom bij deze wereld club, ga je geen spijt van krijgen!

Welkom bij deze wereld club, ga je geen spijt van krijgen!
0
Wat je geeft krijg je terug.....
- RockEDstar
- R.I.P.
- Reactions: 0
- Contacteer:
Welkom Ralph. Zou ik, als verdwaalde Drent, ook wel willen....verhuizen, terug naar Drenthe, maar helaas.... De kreet: Drenthe doet wat met je.... klopt. Maarruh wat voor Star heb je?
0
Ik ben de trotse eigenaar van een Yamaha wildstar xv 1600 (bouwjaar 2000)

0