Yamaha fairing;

Algemene en technische zaken over de Midnight Star 1900 en 1300
wimg
Gast
Reactions:

Re: Yamaha fairing;

Bericht door wimg »

SkyZip schreef:Ik hoef er niet speciaal wat in te hebben, maar ik zie bij veel mensen een grote lege schelp en dat vind ik gewoon niet mooi.
Maar als er wel ruimte is om zelf iets te maken zou ik er een mooi klein versterkertje inzetten met 2 speakers, waar ik een mp3 speler op wil aansluiten.
Je zou hier eens kunnen kijken: http://www.tsukayu.com/QuickDetachableFairing.html
Ik heb ook nog een andere gezien waar je alleen de binnenvulling kon aanschaffen, maar die kan ik helaas niet meer vinden. Die laatste was eigenlijk voor een VTX1800, maar past volgens mij (bijna) overall in/op.
SkyZip schreef:Chopperonderdelen heb ik nog een appeltje mee te schillen,
1 stuurden ze me een fendertrim die helemaal niet mooi aansluit op het spatbord.
2 ik heb die vraag al gesteld bij ze, maar zelfs na 6 mailtjes snappen ze het nog niet ....
Jammer om te horen, ik heb erg goede ervarigen met ze (Jan), ook met onderdelen die niet goed passen - retour gestuurd, en verrekend.
Misschien moet je gewoon eens bellen.

Groetjes, Wim
Lucske
Gast
Reactions: 0
Contacteer:

Bericht door Lucske »

Joop,
Ik heb sinds begin dit jaar ook een zo een "blote" fairing van Memphis Shades. Ik heb deze gekocht bij een zaak hier in de buurt: http://www.paddocksplace.be
Prijs blijkt goedkoper dan in NL volgens wat ik van een paar leden gehoord heb.
En zoals knutsel ook komt te zeggen; ik zat me al af te vragen of het niet mogelijk is om zelf een soort dashboard te maken met een paar speakers in en wie weet een mogelijkheid om mijn navy in te bouwen.
Als je zinnens bent om bij paddocksplace te bestellen, kan ik misschien nog een percentje voor je regelen.
Grtz, Luc
0
Afbeelding

Afbeelding

SREU nr.: #0107
Keesie
Gast
Reactions: 3
Contacteer:

Bericht door Keesie »

ben benieuwd naar de prijs van Paddock Luke,bij onderdelen.nl komt ie op 475,00 met ruitje?
0
SREU#0456
Afbeelding

You can t always get what you want
But if you try sometime you just might find you get what you need...
RockEDstar
R.I.P.
Contacteer:

Bericht door RockEDstar »

Is ook ongeveer de totaalprijs aan huis die wij in de USA betaald hebben bij Phatperformance, Kees.(Fairing plus bevestigingen op de 1900, plus opstaand ruitje en RVS rail voor de sier). Dus daar hoef je niet voor naar de USA. Ik ben benieuwd wat Paddock vraagt. Montage is een fluitje van een cent. Ik ben al meer dan 2 seizoenen best tevreden over de Memphis Batwing.m Komt nog bij dat de Memphis heel goed past bij het model van de 1900, vind ik.
Bijlagen
a Herschaalde kopie van XV1900a FL.jpg
a Herschaalde kopie van XV1900a FL.jpg (90.77 KiB) 261 keer bekeken
0
SkyZip
Gast
Reactions:

Bericht door SkyZip »

lucske schreef:Joop,
Ik heb sinds begin dit jaar ook een zo een "blote" fairing van Memphis Shades. Ik heb deze gekocht bij een zaak hier in de buurt: http://www.paddocksplace.be
Prijs blijkt goedkoper dan in NL volgens wat ik van een paar leden gehoord heb.
En zoals knutsel ook komt te zeggen; ik zat me al af te vragen of het niet mogelijk is om zelf een soort dashboard te maken met een paar speakers in en wie weet een mogelijkheid om mijn navy in te bouwen.
Als je zinnens bent om bij paddocksplace te bestellen, kan ik misschien nog een percentje voor je regelen.
Grtz, Luc
Ik ga de winter nog even door met mijn windscherm(en) en van het voorjaar zal ik daar eens naar toe rijden Luc.
Lucske
Gast
Contacteer:

Bericht door Lucske »

Keesie schreef:ben benieuwd naar de prijs van Paddock Luke,bij onderdelen.nl komt ie op 475,00 met ruitje?
Kees, ik dacht dat ik ongeveer 320 euro betaald heb. Wel excl die verchroomde strip tussen fairing en venster maar die kan nooit 155 eu kosten
0
Afbeelding

Afbeelding

SREU nr.: #0107
Jojo
Gast
Reactions:

Bericht door Jojo »

Joop,

Goedkope oplossing spuit er gewoon bouwschuim in, vult goed en is niet duur
RockEDstar
R.I.P.
Contacteer:

Bericht door RockEDstar »

2011 prijzen; Memphis Batwing Fairing. Amerikaanse prijzen; Afgeleverd thuis in Nederland USD=EURO
Bijlagen
w7DQQ01302420219.jpg
0
Keesie
Gast
Reactions: 3
Contacteer:

Bericht door Keesie »

nou dat scheelt wel...ik neem tzt wel kontakt met je op Lucke,eerst ff sparen... :top:
0
SREU#0456
Afbeelding

You can t always get what you want
But if you try sometime you just might find you get what you need...
knutselsmurf
Gast
Reactions:

Bericht door knutselsmurf »

Als ik het zo lees wordt 2015 het jaar van de Fairings. Kunnen jullie die niet collectief aanschaffen, dan kun je mogelijk een mooie prijs maken.
Plaats reactie

Terug naar “Midnight Star”