Reactie yamaha derde versnelling XV1900
- RockEDstar
- R.I.P.
- Reactions: 0
- Contacteer:
Re: Reactie yamaha derde versnelling
Ik denk juist daarom, Gerton. Robert heeft in zijn kontakten naar Yamaha juist deze basis-gegevens nodig als ie goed beslagen ten ijs wil komen.
0
Denk dat dat te maken heeft met de onderdelen. Er gaat ook een berg nieuwe onderdelen in (pakkingen olie en geloof zelfs nwe zuigerveren?)De arbeid op zich is dacht ik zo n 20 uur en waarschijnlijk is dat die 850...dus ongeveer 10 uur arbeid 60,00 per uur plus btwRockEDstar schreef:Roadliner 2006 met 98.000 km op de teller; aug 2012 gemeld. Yamaha heeft 50 procent van de kosten op zich genomen. Het gedeelte van kosten voor eigenaar was 850 euro's. Monteurs in Duitsland verdienen denk ik minder dan hier in Nederland als ik het bedrag van Johan zie.
0
SREU#0456
You can t always get what you want
But if you try sometime you just might find you get what you need...
You can t always get what you want
But if you try sometime you just might find you get what you need...
Ter Braak heeft er in totaal vier dagen aan gesleuteld.
Dus zeg maar 32 uur. Dat is de grootste klap, de rest zijn onderdelen en hij heft ook gelijk wat regulier onderhoud gedaan, bougies, remolie, dat soort dingetjes.
Dus zeg maar 32 uur. Dat is de grootste klap, de rest zijn onderdelen en hij heft ook gelijk wat regulier onderhoud gedaan, bougies, remolie, dat soort dingetjes.
0
Ik heb de foto van de kapotte 3e versnelling die ik geplaatst had van de FB pagina van Yamaha gehaald... daardoor zijn, denk ik, ook alle reacties en gedeelde foto's verwijderd? zo niet, tans pis, maar dan istie maar van hun FB pagina af...
Mzzl = Rob
Mzzl = Rob
10 uur lijkt me erg weinig. Ik heb al een paar keer een blok uitelkaar gehaald, met uitbouw en inbouw ben je zeker een goeie 30 uur bezig als het allemaal meezit.
Momenteel ben ik ook bezig met een omvangrijke klus aan een 1900
Het sleutelen een dergelijke motoren is toch minder makkelijk dan aan een WS
Momenteel ben ik ook bezig met een omvangrijke klus aan een 1900
Het sleutelen een dergelijke motoren is toch minder makkelijk dan aan een WS
0
SREU#0157

110 c.i. SUPER SIZED BIG TWIN 97 PK 209 Nm

110 c.i. SUPER SIZED BIG TWIN 97 PK 209 Nm

Verklaring !!
Yamaha: Yapanse Arbeiders Maken Alles Half Af
Yamaha: Yapanse Arbeiders Maken Alles Half Af
- RockEDstar
- R.I.P.
- Contacteer:
Hahaha, Yamaha zelf zal heel goed weten waar het produceren van deze onderdelen heeft plaatsgevonden en dat is volgens mij niet in Japan, Europa, USA. Ik denk meer aan goedkope productielanden als China, India, Phillipijnen, oid waar kwantiteit belangrijker is als kwaliteit.
0
- Jan-kleinjan
- Gast
- Contacteer:
volgens mij ben ik de volgende met een kapotte bak
gierend en ratelend geluid in de 3e,dacht eerst dat m'n poelie was losgelopen ,maar die zit wel vast
bij terugschakelen hoor je hem ratelen en een gierend geluid maken ,als je de koppeling in trekt verdwijnt het geluid ,in elke andere versnelling geen last ervan
mijn midnight heeft nu 37000 probleemloze kilometers gelopen, Nederlandse motor van febr. 2008
identificatienummer is jyavp231000001553
hoe nu verder te handelen? eerst contact met yamaha of met een dealer overleggen?
gierend en ratelend geluid in de 3e,dacht eerst dat m'n poelie was losgelopen ,maar die zit wel vast
bij terugschakelen hoor je hem ratelen en een gierend geluid maken ,als je de koppeling in trekt verdwijnt het geluid ,in elke andere versnelling geen last ervan
mijn midnight heeft nu 37000 probleemloze kilometers gelopen, Nederlandse motor van febr. 2008
identificatienummer is jyavp231000001553
hoe nu verder te handelen? eerst contact met yamaha of met een dealer overleggen?
0
- RockEDstar
- R.I.P.
- Contacteer:
Ik zou de gebruikelijke weg volgen, Jan: Laat je dealer het verder regelen. Ik ga eens kijken of mijn serienr. bij die van jou in de buurt zit. Das kloten.
Ik ben bang dat als Yamaha dit niet groot aanpakt, en als dit allemaal bekend wordt in het motorwereldje, dat je de 1900 straks aan de straatstenen niet meer kwijt kunt, ook niet als jouw 1900 volgens Yamaha niet bij de probleemmachines hoort. Want wie vertrouwt dan nog het merk STAR Yamaha met hun 1900 3th gear-geknutsel.
Je mag toch voor die hoge aanschafprijs ook een hoge kwaliteit en een hoge service verwachten.
Ik ben bang dat als Yamaha dit niet groot aanpakt, en als dit allemaal bekend wordt in het motorwereldje, dat je de 1900 straks aan de straatstenen niet meer kwijt kunt, ook niet als jouw 1900 volgens Yamaha niet bij de probleemmachines hoort. Want wie vertrouwt dan nog het merk STAR Yamaha met hun 1900 3th gear-geknutsel.
Je mag toch voor die hoge aanschafprijs ook een hoge kwaliteit en een hoge service verwachten.
0