Kokkie schreef:Probeer dit anders eens:
ymnlaftersales@yamaha-motor.nl
Yamaha Motor Nederland B.V.
Koolhovenlaan 101
1119 NC Schiphol-Rijk
020 654 6001 (tijdens kantooruren)
Kokkie
Reactie yamaha derde versnelling XV1900
Re: Reactie yamaha derde versnelling
Klopt net de bevestiging van Yamaha gehad dat dit het juiste adres is:
0
SREU#0001
"Die kleine Grüne" aka "The Lizz"
103 PK 183 NM
- RockEDstar
- R.I.P.
- Reactions: 0
- Contacteer:
Is het in de bij ons in club bekende 3-versn. problemen bekend of het om een europese 1900 gaat of om een amerikaanse 1900? Dus een Midnightstar of een Strato-/Roadliner?
0
Mee eens, ik ook.....SkyZip schreef: Ik heb alleen om een beetje aandacht voor het probleem gevraagd, en ik troost me met de gedachte dat het ook geholpen heeft.
Marius Europese, en mijn serie nummer is ervoor, en die van jou is er net na Ed.RockEDstar schreef:Is het in de bij ons in club bekende 3-versn. problemen bekend of het om een europese 1900 gaat of om een amerikaanse 1900? Dus een Midnightstar of een Strato-/Roadliner?
He bult, ik zou als ik jou was gewoon contract met Yamaha opnemen. Heb het mailtje in je link gelezen en het zou natuurlijk zo maar kunnen dat het wel wat met elkaar te maken beeft. Het lijkt er wel op, nu Yamaha aangegeven heeft om hier goed naar te kijken moet je het inzer smeden als het heet is.
0
SREU #0004

Leef nu, je bent langer dood dan levend.

Volgens mij is dit de gierende 3 de versnelling daar had Grotzog toch ook last van ?
Bult schreef:Ik heb nog geen last van de 3de versnelling maar tog las ik iets dat ik even achter me oor moest krabben. Ik had een geluid als ik bijna stil stond en dat leek dat het uit mijn voorwiel kwam. Nu wat weken later hoor ik dat met 60 km per uur. Het geluid is niet hard maar tog????. Als ik iets harder of zachter dan 60 rijdt is geluid gelijk weg.
Daarna las ik dit stukkie op het net, http://www.carvinner.com/odino.php?odino=10355419
Maar heeft het met elkaar te maken?????
0
SREU#0001
103 PK 183 NM
Nou bult, ook maar ff met yamaha contact zoeken, is onder coulance gemaakt dus niet wachten...
0
SREU #0004

- RockEDstar
- R.I.P.
- Reactions: 0
- Contacteer:
Vinden jullie het een probleem om de gegevens van jullie Midnightstars, Stratoliners en Roadliners aan Robert door te geven zodat hij een beetje overzicht krijgt in zijn tabel onder Forum-Algemeen en dan-Wat is jouw kilometerstand? Misschien kan Robert daarin ook aangeven welke 1900 wel en (nog)niet een 3e versn. reparatie heeft ondergaan. Hetzelfde geldt natuurlijk ook voor de andere Stars; maak de lijst kompleet zodat Robert de meest belangrijke gegevens tot zijn beschikking heeft.
Ik ben de enige die zijn 1900 gegevens op de lijst ziet vermeld.
Ik ben de enige die zijn 1900 gegevens op de lijst ziet vermeld.
0
Bestuur heeft de gegevens Ed, ja neem je een andere bike of je verhuist en je geeft niets door dan weten zei het ook niet.
Top hoor.
Ik was even offline maar ben er weer.
Iedereen die er in is gedoken bij deze hartelijk dank. Het is nog niet rond. Ze gaan de tandwielen bestuderen. Maar dat vind ik fair enough. Als er onbehoorlijk mee is omgesprongen is het pech. Maar als het een productiefout is gaat Yamaha alsnog vergoeden, zoals het hoort. Dit is een geruststelling voor, en een gebaar naar alle Midnight rijders.
Nogmaals allemaal bedankt en ik sluit me aan bij MOD, stop maar even met de facebook hetze ;-)
Zo zie je maar weer, dat is de kracht van de wsfh, roaaarrrrrrrrrrrr.
Ik was even offline maar ben er weer.
Iedereen die er in is gedoken bij deze hartelijk dank. Het is nog niet rond. Ze gaan de tandwielen bestuderen. Maar dat vind ik fair enough. Als er onbehoorlijk mee is omgesprongen is het pech. Maar als het een productiefout is gaat Yamaha alsnog vergoeden, zoals het hoort. Dit is een geruststelling voor, en een gebaar naar alle Midnight rijders.
Nogmaals allemaal bedankt en ik sluit me aan bij MOD, stop maar even met de facebook hetze ;-)
Zo zie je maar weer, dat is de kracht van de wsfh, roaaarrrrrrrrrrrr.
0