Wowwwwww.....wat mooi
Re: Wowwwwww.....wat mooi
Haha , wel heel aardig om al die overtreffende foto's van steeds extremere fietsen te zien...en nog mooier, alle commentaren. Ook bij onze Oosterburen weten ze er wel weg mee. Daar kwam ik toch wel weer een heeeeeeule geslaagde Wildstar tegen die ik jullie niet wil onthouden. De uitlaten heb ik er inmiddels ook op zitten, die had ik nog nooit eerder gezien en maken van de Star een echte lage, lange lowrider. (Die op de foto heeft dan wel een airride.) Hoop dat de bijlage lukt
Ziet er top uit !
BOLD schreef:Haha , wel heel aardig om al die overtreffende foto's van steeds extremere fietsen te zien...en nog mooier, alle commentaren. Ook bij onze Oosterburen weten ze er wel weg mee. Daar kwam ik toch wel weer een heeeeeeule geslaagde Wildstar tegen die ik jullie niet wil onthouden. De uitlaten heb ik er inmiddels ook op zitten, die had ik nog nooit eerder gezien en maken van de Star een echte lage, lange lowrider. (Die op de foto heeft dan wel een airride.) Hoop dat de bijlage lukt
0
SREU#0001
"Die kleine Grüne" aka "The Lizz"
103 PK 183 NM
"Die kleine Grüne" aka "The Lizz"
Waar zit de SENSEO nu verstopt?????
Blurp. nog een bakkie graag,wolkje melk en één zoetje
0
SREU#0181 support 81

Stosh schreef:Zo zie je maar, alles komt goed![]()
![]()
echt mooi!!!!!!!!!!
0
true love never dies
- RockEDstar
- R.I.P.
- Reactions: 0
- Contacteer:
hèhè, ze beginnen het een beetje te begrijpen. Tuurlijk is het een prachtige fiets, die 1900. Maar daar waren de 1900 rijders allemaal al van overtuigd. Er zitten onder de 1600 rijders dus toch nog mensen met smaak. Het komt wel goed met jullie
0
Mooi laag profiel, alleen jammer van de onderbreking achter het zadel. Ze hebben wel mijn stuur nageaapt, net te laat met Copy-Right vastleggen. Maar blauw is hij mooier.
Laat Ron (Erjee) het maar niet zien, dat gaat hem een hoop geld kosten.
knutselsmurf schreef:Mooi laag profiel, alleen jammer van de onderbreking achter het zadel. Ze hebben wel mijn stuur nageaapt, net te laat met Copy-Right vastleggen. Maar blauw is hij mooier.
0
SREU#0121