Reactie yamaha derde versnelling XV1900
Re: Reactie yamaha derde versnelling
Ik heb nog geen last van de 3de versnelling maar tog las ik iets dat ik even achter me oor moest krabben. Ik had een geluid als ik bijna stil stond en dat leek dat het uit mijn voorwiel kwam. Nu wat weken later hoor ik dat met 60 km per uur. Het geluid is niet hard maar tog????. Als ik iets harder of zachter dan 60 rijdt is geluid gelijk weg.
Daarna las ik dit stukkie op het net, http://www.carvinner.com/odino.php?odino=10355419
Maar heeft het met elkaar te maken?????
Daarna las ik dit stukkie op het net, http://www.carvinner.com/odino.php?odino=10355419
Maar heeft het met elkaar te maken?????
Om voor coulance in aanmerking te komen moet er volgens Yamaha Japan aan een aantal strikte voorwaarden worden voldaan. Deze moet Yamaha Nederland ook volgen. Zo moet aantoonbaar zijn dat de 3e versnelling problemen veroorzaakt zijn door een productiefout van het tandwiel.
Omdat Yamaha Nederland de toezegging heeft gedaan om mee te denken aan een oplossing, verzoek ik jullie op te houden met de negatieve stemming makerij over het product Yamaha. Vooralsnog is onze Star een fantastisch product waar we dagelijks wekelijk of zelfs maandelijks veel plezier van beleven.
We geven Yamaha hierbij de mogelijkheid de problemen op te lossen.
Indien er WSFH clubleden zijn die informatie wensen m.b.t. een eventueel openstaande modificatie voor hun motorfiets, kunnen natuurlijk ook ten alle tijden gebruik maken van deze mogelijkheid via ymnlaftersales@yamaha-motor.nl
0
SREU#0001
"Die kleine Grüne" aka "The Lizz"
103 PK 183 NM
- Royal Joop
- Member
- Reactions: 197
- Contacteer:
Ik kreeg vorige week en nu weer de email met een uurtje weer terug, als niet te bezorgen :-(
0
enne mannen met een 1900 er zijn nog enkele Wildstars in de verkoop
Runner Adri
Runner Adri
aftersales@yamaha-motor.nl kijk dat is pas goede aftersales
ga het hen melden
Royal Joop schreef:@MOD, email adres van yamaha is niet correct.
Ik kreeg vorige week en nu weer de email met een uurtje weer terug, als niet te bezorgen :-(
0
SREU#0001
103 PK 183 NM
Probeer dit anders eens:
ymnlaftersales@yamaha-motor.nl
Yamaha Motor Nederland B.V.
Koolhovenlaan 101
1119 NC Schiphol-Rijk
020 654 6001 (tijdens kantooruren)
Kokkie
ymnlaftersales@yamaha-motor.nl
Yamaha Motor Nederland B.V.
Koolhovenlaan 101
1119 NC Schiphol-Rijk
020 654 6001 (tijdens kantooruren)
Kokkie
0
Ik rij er elke dag langs, moet ik een briefje door de deur gooien ?

Doejij dat maar niet.SkyZip schreef:Ik rij er elke dag langs, moet ik een briefje door de deur gooien ?
SkyZip schreef:Ik rij er elke dag langs, moet ik een briefje door de deur gooien ?
Ik hou het toch altijd netjes?Bult schreef:Doe jij dat maar niet.
Ik heb alleen om een beetje aandacht voor het probleem gevraagd, en ik troost me met de gedachte dat het ook geholpen heeft.
En buiten dat, mijn laatste bericht op hun facebook was een belofte van mij dat ik een positief bericht zou schrijven zodra Yamaha hun verantwoordelijkheid na zou komen naar hun klanten.
En zelfs die hebben ze gewist en ik kan niet meer schrijven op hun facebook.
Kinderachtig, ze hadden ook gewoon kunnen reageren.
- RockEDstar
- R.I.P.
- Reactions: 0
- Contacteer:
Roadliner 2006 met 98.000 km op de teller; aug 2012 gemeld. Yamaha heeft 50 procent van de kosten op zich genomen. Het gedeelte van kosten voor eigenaar was 850 euro's. Monteurs in Duitsland verdienen denk ik minder dan hier in Nederland als ik het bedrag van Johan zie.
0