Reisverslagen delen...

Hier kun je je vragen over het forum of de website plaatsen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Kokkie
Bestuur
Reactions: 408
Berichten: 3737
Lid geworden op: 13 jan 2008, 07:16
Contacteer:

Reisverslagen delen...

Bericht door Kokkie »

Ik nodig iedereen die een leuk reisverslag wil maken en delen om eens te googlen op bijvoorbeeld "reisverslag apps" of "blogs". Net zo makkelijk als posten op facebook, maar makkelijker/simpeler en transparanter te delen/bekijken.
Zo kun je je verhaal en fotos makkelijk kwijt, kan iedereen het zien en hoeft een "handlanger" niet alles te kopieren...
Enige moeite is om even uit te zoeken wat daarvoor een handige App zou zijn, maar staat niet in verhouding tot de moeite die iemand anders er in moet stoppen....ideetje...?

Misschien hebben er al leden ervaring met zoiets...laat het dan ff weten...

Kweet dat er zon blog is van bijvoorbeeld de Brabo's in de USA....

Kokkie
0
Gebruikersavatar
Leen
Gast
Reactions:

Re: Reisverslagen delen...

Bericht door Leen »

Dat klopt helaas zijn er van een aantal verslagen de foto's gewist m.u.v. het laatste verslag van Ad en Lientje in Canada zie http://canadaadenlien.blogspot.nl/

Mike je kunt eens kijken bij Blogger van Google hoe e.e.a. werkt. Wij hebben hem met de Brabos gedeeld zodat iedereen er iets op kan zetten of verwijderen.
Gebruikersavatar
Kokkie
Bestuur
Reactions: 408
Berichten: 3737
Lid geworden op: 13 jan 2008, 07:16
Contacteer:

Re: Reisverslagen delen...

Bericht door Kokkie »

Goeije tip Leen,

:27: :27: Ik schuif 'm bij deze door naar de Porto-Ploeg.... :27: :27:

Hopelijk kan het op zo'n manier dat de kijker dan niet een (google) account moet hebben, anders hebben we weer hetzelfde probleem...

Kokkie
0
Gebruikersavatar
MOD
Star Friend
Reactions: 1
Berichten: 4690
Lid geworden op: 03 jan 2008, 09:49
Contacteer:

Re: Reisverslagen delen...

Bericht door MOD »

zal me eens verdiepen hoe deze te gebruiken, kan je dan ook makkelijk foto's vanaf de telefoon uploaden ? :kweenie:
0
SREU#0001
"Die kleine Grüne" aka "The Lizz"
:sterk: 103 PK 183 NM :top:
Gebruikersavatar
Leen
Gast
Reactions:

Re: Reisverslagen delen...

Bericht door Leen »

MOD schreef:zal me eens verdiepen hoe deze te gebruiken, kan je dan ook makkelijk foto's vanaf de telefoon uploaden ? :kweenie:
Heel makkelijk het lukt zelfs ons Brabo's :P
Wij hebben als Brabo's een gmail account aangemaakt waarvan iedereen het paswoord en inlognaam heeft zo konden we om de beurt dagelijks een verslag op de telefoon schrijven en publiceren, fluitje van een cent. Je kan zelfs telkens als je stop wat schrijven en foto's toevoegen en aan het eind van de dag publiceren.
Plaats reactie