Het 240 project.
Re: Het 240 project.
Heb ook alles gevolgt ook via Pascal je bent een vakman .
Geweldig kan niet wachten tot ik hem in het echt zie.
Groeten uit het ongeduldige zuiden.
Geweldig kan niet wachten tot ik hem in het echt zie.
Groeten uit het ongeduldige zuiden.
Re: Het 240 project.
Nog even een paar foto,s. voor de nieuwsgierige onder ons.
Hij staat nu in de modus: "Wachten op spuitwerk".
De voorpully moet nog op het juiste moment gezet worden en de remvloeistof (olie, Wim) voor de beide remmen moet er nog in en ontlucht. Daarna warm rijden en olie wisselen.
En hij krijgt nog een grote poetsbeurt.
Wensen waren onder andere zicht op het achterwiel en twee dempers, schuin omhoog. Volgens mij is dat gelukt.
Hij staat nu in de modus: "Wachten op spuitwerk".
De voorpully moet nog op het juiste moment gezet worden en de remvloeistof (olie, Wim) voor de beide remmen moet er nog in en ontlucht. Daarna warm rijden en olie wisselen.
En hij krijgt nog een grote poetsbeurt.
Wensen waren onder andere zicht op het achterwiel en twee dempers, schuin omhoog. Volgens mij is dat gelukt.
Re: Het 240 project.
Leuk project geweest of niet Leon? Ziet er zeer verzorgt en stoer uit vind ik
0
Re: Het 240 project.
Super mooi man.
Die passenger floorboards.... blijven die er op zitten?
Kokkie
Die passenger floorboards.... blijven die er op zitten?
Kokkie
0
Re: Het 240 project.
Nog wel even, Mike, Pascal rijdt incidenteel met een duo. Zijn zoon gaat nog regelmatig mee. Er komt dus nog een zuignap kussentje achter op.
Maar dat zal wel steeds minder worden en dan kunnen ze er af en blijft er met het nieuwe zadel een mooie solo machine over.
En ja, Ralph het is een leuk en leerzaam project geweest voor mij.
Maar dat zal wel steeds minder worden en dan kunnen ze er af en blijft er met het nieuwe zadel een mooie solo machine over.
En ja, Ralph het is een leuk en leerzaam project geweest voor mij.
Re: Het 240 project.
Vandaag is het 240 project verhuist naar de thuisbasis, Meersen in Limburg. Gisteren heeft men het spuitwerk hier gebracht.(service van de lokale spuiter, was zelf wat onthand en had geen auto). Spuitwerk matcht mooi met de originele flakes van de tank en kappen.
Dus de beide spatborden gemonteerd, van het achterspatbord de aansluiting netjes gekit. Dit om te voorkomen dat het nat gaat worden onder het zadel/accu/elektra.
Houvast voor de duo passagier gemaakt, een stevige riem buiten om het zadel. Die kan later makkelijk en netjes verwijderd worden.
Vandaan kwam Pascal, vergezeld door Ad en een auto met trekhaak en de aanhanger van Adwin om de Wildstar op te halen.
Altijd weer gezellige momenten en het creëert weer ruimte in de schuur. Kreeg de overtuigende indruk dat Pascal tevreden was met het resultaat, het geluid en de zit. Kreeg zelf ook regelmatig tranen in de ogen, maar dat kwam door de pijnscheuten vanuit ribbenkast. Maar ook ik ben tevreden met het resultaat. Belangrijkste is natuurlijk dat het voor Pascal de motor geworden is die hij voor ogen had.
Ik heb geen foto,s gemaakt, helaas, maar die volgen nog als de motor voorzien is van het custom zadel. Was weer een leuk, uitdagend en wederom leerzaam project. Mijn enige probleem is altijd weer de ruimte om te bewegen rond zo,n project.
Dus voor mij is dit topic beëindigt. En dat er nog maar vele fijne en veilige kilometers mee gereden gaan worden.
Dus de beide spatborden gemonteerd, van het achterspatbord de aansluiting netjes gekit. Dit om te voorkomen dat het nat gaat worden onder het zadel/accu/elektra.
Houvast voor de duo passagier gemaakt, een stevige riem buiten om het zadel. Die kan later makkelijk en netjes verwijderd worden.
Vandaan kwam Pascal, vergezeld door Ad en een auto met trekhaak en de aanhanger van Adwin om de Wildstar op te halen.
Altijd weer gezellige momenten en het creëert weer ruimte in de schuur. Kreeg de overtuigende indruk dat Pascal tevreden was met het resultaat, het geluid en de zit. Kreeg zelf ook regelmatig tranen in de ogen, maar dat kwam door de pijnscheuten vanuit ribbenkast. Maar ook ik ben tevreden met het resultaat. Belangrijkste is natuurlijk dat het voor Pascal de motor geworden is die hij voor ogen had.
Ik heb geen foto,s gemaakt, helaas, maar die volgen nog als de motor voorzien is van het custom zadel. Was weer een leuk, uitdagend en wederom leerzaam project. Mijn enige probleem is altijd weer de ruimte om te bewegen rond zo,n project.
Dus voor mij is dit topic beëindigt. En dat er nog maar vele fijne en veilige kilometers mee gereden gaan worden.
Re: Het 240 project.
Leon dank voor het fantastische en unieke eindresultaat. Heb genoten van jouw energie en passie en vooral je hoge standaard mbt kwaliteit en afwerking. Zodra zadel klaar is zal ik foto posten. Heb ook al eerste km gereden en rubber warmgereden TOP
Ad dank voor het rijden en Adwin dank voor het lenen vd motoraanhanger.
Ad dank voor het rijden en Adwin dank voor het lenen vd motoraanhanger.
0
Re: Het 240 project.
Pascal, eindelijk is je bike klaar en kun je gaan genieten
Van wat we op het forum hebben gezien is het een prachtige motor geworden dankzij Leon en zijn passie.
Leon je hebt weer een mooi project afgerond en leuk om te volgen zo via het forum
Pascal, ook namens Inge heel veel veilige KM en geniet er van man
Inge en Bartho
Van wat we op het forum hebben gezien is het een prachtige motor geworden dankzij Leon en zijn passie.
Leon je hebt weer een mooi project afgerond en leuk om te volgen zo via het forum
Pascal, ook namens Inge heel veel veilige KM en geniet er van man
Inge en Bartho
0
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!