Mijn project, the final countdown. In de Big Twin.

Met verslagen van de technische avonturen van "onze" Knutselsmurf Leon
Gebruikersavatar
zombie
Gast
Reactions:

Re: Mijn project, the final countdown.

Bericht door zombie »

Geweldig wat een mooie bike
Gebruikersavatar
knutselsmurf
Gast
Reactions:

Re: Mijn project, the final countdown.

Bericht door knutselsmurf »

Even een bericht, speciaal voor Bartho. Vandaag was er visite en die wilde ook even passen of bij een eventuele verkoop hij belangstellende was.
En hij paste!! Had ook even mogen rijden, maar was met de auto en had geen helm bij, helaas.

Afbeelding

Past!!!
Gebruikersavatar
Bintang
Member
Reactions: 12
Berichten: 198
Lid geworden op: 07 feb 2009, 09:52
Contacteer:

Re: Mijn project, the final countdown.

Bericht door Bintang »

En dan nog speciaal hiervoor blauwe kleding aangedaan :kweenie:
0
SREU#0354
Afbeelding
Gebruikersavatar
Bartho
Member
Reactions: 21
Berichten: 901
Lid geworden op: 11 jan 2008, 23:40
Contacteer:

Re: Mijn project, the final countdown.

Bericht door Bartho »

Ik hou niet zo van dit soort berichtjes Leon ... :bat: :boos:

Hahaha het past perfect Jaap !! Tot gauw :24:
Inge en Bartho
0
:yahoo: Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd! :yahoo:
Gebruikersavatar
Thefons
Gast
Reactions:

Re: Mijn project, the final countdown.

Bericht door Thefons »

Zo hè, "ff" dit hele draadje doorgelezen. :34: . Wat een pracht van een motor heb je gebouwd!! :top: Leuk om er virtueel van begin tot einde van te mogen genieten :26:
Misschien stomme vraag, maar waarop zijn de andere "show"motoren beter bevonden als deze mooie blauwe? Kan haast niet alleen om het HD gehalte gaan toch?

Mijn mening: stijlvol, zonder opsmuk en vooral niet te veel bling-bling. EN hij is ook nog eens bruikbaar!

Chapeau!!

grtz Fons
Gebruikersavatar
knutselsmurf
Gast
Reactions:

Re: Mijn project, the final countdown.

Bericht door knutselsmurf »

Er is ook nog een persoonlijke voorkeur van de jury, Fons. Toen ik begon met bouwen was de chopper helemaal in, nu doe je alleen maar mee als het een bopper, tracker, board racer, cafe racer of een onbruikbaar extreem model is. De lage chopper is niet meer "HOT".

Afbeelding
Deze motor was de mooiste van de hele beurs, dus ook van de dealers.
Een hardtail, hoe moeilijk kan het zijn?
En er stonden heel wat mooiere motoren. Maar ja, een custom bouwer uit Brabant??!!
Een aantal winnaars waren winnaars, die ook vorig jaar in de prijzen vielen. Dus er is ook een soort circuit in deze wereld dat een beetje op het podium rouleert.
Maar gelukkig is daar mijn plezier niet minder om, Fons. Maar het is wel vreemd dat niet startende motoren, zonder koppeling of versnellingsbak het podium opgeduwd worden. Ik zou me daarvoor schamen. Het gaat dus niet om de motorbeleving/ motorrijden, maar om de technische capaciteiten van de bouwer. Maar een motor uit de werkplaats van Thunderbike is op zich al een technisch hoogstandje met een prijskaart van zo,n €30.000. En hij startte niet. Uit protest gingen er amateur-bouwers hun motor starten.

Al met al wordt het weer een mooi motorseizoen 2016.
Gebruikersavatar
Thefons
Gast
Reactions:

Re: Mijn project, the final countdown.

Bericht door Thefons »

knutselsmurf schreef:..... Maar een motor uit de werkplaats van Thunderbike is op zich al een technisch hoogstandje met een prijskaart van zo,n €30.000. En hij startte niet. Uit protest gingen er amateur-bouwers hun motor starten.

Al met al wordt het weer een mooi motorseizoen 2016.
Haha LOL Jammer dat ik dat gemist heb...
was er geen BOOOOH geroep uit publiek?

ideetje: op facebook die foto's van jou Bike en die van de anderen verkiesbaar stellen MET vermelding of ie wel of niet rijbaar is?
Gebruikersavatar
Kokkie
Bestuur
Reactions: 423
Berichten: 3759
Lid geworden op: 13 jan 2008, 07:16
Contacteer:

Re: Mijn project, the final countdown.

Bericht door Kokkie »

...haha...knutsel en facebook... ;-)
0
Gebruikersavatar
knutselsmurf
Gast
Reactions:

Re: Mijn project, the final countdown.

Bericht door knutselsmurf »

Inderdaad, Mike, knutsel en Facebook is geen match.

Maar even voor Fons, ik ga daar niet op door. Ja, er was wel BOE geroep. Maar op deze beurs houden ze daar al rekening mee, want als de motor niet start komt hij het podium op onder begeleiding van een levensgrote kip en de "Chicken Song".
Er komt een artikel in de BigTwin en daar leg ik uit hoe en wat ik gedaan heb om tot dit resultaat te komen. Verder gaat de motor waarschijnlijk naar de beurs in Utrecht. Daar is het metrische deel groter als het Inch deel en hebben ze wel categorieën.
Verder ga ik ook naar de Koning Zelfbouw dag van Motoport Hengelo. Dat is een hele gezellige dag van de amateur zelfbouwer en dan ben je met gelijk gestemde onder elkaar.
En morgen ga ik op deze fiets een stukje rijden, is 1 PK.

Ook zelf opgebouwd, moet ook zelf trappen.
Gebruikersavatar
Thefons
Gast
Reactions:

Re: Mijn project, the final countdown.

Bericht door Thefons »

Hmmm. Das noet echt mijn ding, al moet ik er elke dag nu minimaal 10 minuten op trainen. 1pk? Ik haal 1/100ste pk nog niet denk ik. Mis in dit plaatje wel de whitewalls, en die gele rijvlakken, gaan die niet snel cuppen? ( welke loadindex hebben die trouwens :P )
Ik hoop je dan in Utrecht een keer irl te zien en daat je "echte" fiets te kunnen bewonderen ;)
Plaats reactie