beltmoer XV1900 nakijken

Technische zaken over de Midnight Star 1900 en 1300
Plaats reactie
Gebruikersavatar
knutselsmurf
Gast
Reactions:

Re: beltmoer XV1900 nakijken

Bericht door knutselsmurf »

Niet panikeren, Guus. Het feit dat er dingen gebeuren met techniek is niets nieuws, maar zijn niet altijd van toepassing op elke motor.
Als de beltmoer met het juiste moment wordt vastgezet en geborgd wordt met een nieuwe borgplaat loopt hij echt niet los.
De tankontluchting is niet per definitie een constructiefout, de recall bij de Wildstar wordt door Yamaha netjes opgelost, maar die hebben niet de handen aan de motor gehad. Daar waar het fout gegaan is moet je niet Yamaha aanrekenen maar de monteur die er aan gewerkt heeft.
Dat ze bij Gebben mijn balhoofdlager met een hamer en een beitel op het juiste moment kunnen zetten, omdat anders de garantie te veel tijd kost reken ik ook het merk niet aan. Ik kom er alleen nooiiiit meer om te laten sleutelen. Maar een ander loopt er mee weg.
Veel zelf doen, en als je dat niet kunt of wilt, een goede motorzaak zoeken die het voor je kan. En daar dan een goede relatie mee opbouwen, zodat als er een keer iets misgaat, het naar tevredenheid kan worden opgelost.
Gebruikersavatar
Zwarzenekkerdt
WSFH-Support
Reactions: 26
Berichten: 1379
Lid geworden op: 13 jan 2008, 11:19
Contacteer:

Re: beltmoer XV1900 nakijken

Bericht door Zwarzenekkerdt »

Precies Leon,

En Guus er rijden meer Wildstars rond waar nog nooit iets mee aan de hand is geweest.
Dus geen paniek, gewoon genieten van deze prachtige motor.

Nu alleen het weer nog......
0
Met groeten,

Zwarzenekkerdt

All that matters doesn't mean a thing without love for the sake of life....
Plaats reactie